کد خبر: 558036
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ۱۹:۵۶:۵۲
| |

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خبر داد:

تصادف آمبولانس با کامیون در شیراز/تکنسین اورژانس جان باخت

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، در حادثه تصادف شدید آمبولانس با کامیون در این کلانشهر تکنسین اورژانس جان باخت و دو بیمار و راننده آمبولانس به شدت مصدوم شدند.

تصادف آمبولانس با کامیون در شیراز/تکنسین اورژانس جان باخت
کد خبر: 558036
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ۱۹:۵۶:۵۲

محمدهادی قانع عصر چهارشنبه ۲۵ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: ساعت ۱۶ , ۳ دقیقه امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شیراز، به‌دنبال دریافت گزارش شهروندان مبنی بر وقوع تصادف دو دستگاه خودرو، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳ و گروه امداد و نجات جاده ای را به محل حادثه در حوالی روستای مهارلو اعزام کرد.

به گزارش ایسنا، او افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی آمبولانس حامل دو بیمار (دو خانم جوان)، راننده خودرو و تکنسین خانم ۴۰ ساله اورژانس حین حرکت در مسیر به علت نامعلوم به‌ شدت با یک دستگاه کامیون باری برخورد کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: به‌ دنبال وقوع این تصادف شدید خودروی آمبولانس واژگون و سرنشینان دچار مصدومیت شدند.

قانع خاطرنشان کرد: آتش نشانان ضمن ایمنی کامل محور و کشیدن نوار هشدار دهنده مصدومان حادثه را به عوامل اورژانس حاضر در صحنه تحویل دادند متاسفانه تکنسین خانم ۴۰ ساله در دم جان باخت و سه مصدوم دیگر شامل دو خانم بیمار آمبولانس و راننده به دلیل شدت جراحات وارده به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس آتش نشانی شیراز گفت: آتش‌نشانان و نجاتگران پس از پاک سازی کامل و انتقال خودرو به محل امن به عملیات خود خاتمه دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها