کد خبر: 557271
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۱۳:۴۵:۴۰
| |

عباس گلرو نماینده مردم سمنان:

سلاجقه اظهاراتش درمورد منتفی شدن انتقال آب خزر به استان سمان را تکذیب کرد

بنا به اطلاع نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی محتوای خبر منتفی شدن پروژه انتقال آب دریای خزر به سمنان را رد کرد.

سلاجقه اظهاراتش درمورد منتفی شدن انتقال آب خزر به استان سمان را تکذیب کرد
کد خبر: 557271
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۱۳:۴۵:۴۰

عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس اعلام کرد: به دنبال انتشار اظهارات رئیس سازمان حفاظت محیط ‌زیست کشور مبنی بر منتفی شدن پروژه انتقال آب دریای خزر، از سوی نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با علی سلاجقه تماس تلفنی برقرار شد که طی آن ضمن اعلام مراتب اعتراض شدید نسبت به این اظهارات، بر تصحیح اشتباه صورت‌گرفته تاکید شد.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اعتراض نماینده مردم به اظهارات اخیر رئیس سازمان حفاظت محیط ‌زیست و توضیحات سلاجقه با موضوع رد محتوای انتشاریافته در رسانه‌ها، در این متن تاکید کرد: سلاجقه در این تماس با رد محتوای انتشاریافته در برخی رسانه‌ها تصریح کرد که موضوع منتفی شدن اجرای پروژه انتقال آب دریای خزر، برداشت شخصی خبرنگار از اظهارات وی بوده است و وی چنین اظهارنظری نداشته است.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس سازمان حفاظت محیط ‌زیست تاکید کرد: انتقال آب از دریای خزر، یک پروژه ردیف‌دار در بودجه ۱۴۰۱ است و همه مجوزهای لازم به ویژه زیست محیطی را از عالی‌ترین مقام وقت سازمان محیط زیست کشور دارد و یک پروژه ملی نمی‌تواند دستخوش تصمیمات لحظه ای و تغییرات مدیریتی شود.

گلرو تاکید کرد: تامین آب برای این حوزه انتخابیه را با تمام توان از مجاری قانونی پیگیری خواهم کرد.

روزهای گذشته خبری با این محتوا در فضای مجازی و رسانه ها منتشرشده بود: رییس سازمان محیط زیست: انتقال آب دریای خزر به سمنان فعلا منتفی است./ علی سلاجقه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: درباره انتقال آب دریای خزر به سمنان فعلا خبری نیست و منتفی شده ، هیچ اتفاقی هم در این زمینه نیفتاده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها