کد خبر: 557124
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ۲۱:۱۶:۳۲
| |

یک کارگاه مبل‌سازی در جنوب تهران آتش گرفت

​سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک کارگاه مبل سازی در محله مرتضی‌گرد خبرداد.

یک کارگاه مبل‌سازی در جنوب تهران آتش گرفت
کد خبر: 557124
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ۲۱:۱۶:۳۲

سید جلال ملکی درباره این حادثه اظهارکرد: در ساعت ١٩:٠٣ عصر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل سازی واقع در بزرگراه آزادگان، محله مرتضیگرد، کوچه ولیعصر بیستم به سامانه ١٢۵ سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه امکانات کامل به محل اعزام شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در یک ساختمان یک و نیم طبقه رخ داده بود که  طبقه همکف آن حدود ١۵٠ متر و نیم طبقه بالای آن نیز حدود ۸۰ متر مربع مساحت داشت.

ملکی با بیان اینکه آتش در نیم طبقه بالایی رخ داده و در حال سرایت به طبقه پایین و فضاهای اطراف بود، گفت: این نیم طبقه کاربری مبل‌سازی و رنگرزی داشت و کاملا شعله ور شده بود.

وی با بیان اینکه نیم طبقه بالایی کاملا شعله ور بود و دود حرارت به طبقه پایین نفوذ کرده بود،  اظهارکرد: آتش در حال گسترش به قسمت پایین و کارگاه های همجوار بود که آتش‌نشانان عملیات خود را آغاز کرده و آن را تحت کنترل درآورده و دقایقی بعد نیز به طور کامل مهار و اطفاء کردند.  

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ٢٠:١٣ دقیقه به عملیات خود خاتمه دادند.

وی در پایان افزود: بر اساس آنچه که دیده می شد حادثه خسارت مالی زیادی داشت. محل حادثه نیز برای بررسی علت حادثه به کارشناسان تحویل داده شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها