کد خبر: 557099
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ۱۹:۰۵:۰۹
| |

۳ کشته در واژگونی خودرو در محور هراز

رئیس پلیس راه استان مازندران از واژگونی خودروی تویوتا «رافور» در محور هراز خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه ۳ سرنشین خودرو در دم جان خود را از دست دادند.

۳ کشته در واژگونی خودرو در محور هراز
کد خبر: 557099
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ۱۹:۰۵:۰۹

یدالله جهان تاب با اعلام این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی تویوتا رافور در محور هراز، ماموران پلیس راه و انتظامی و یگان های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی صحنه مشخص شد، متأسفانه در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان خودرو سواری تویوتا رافور (همسر، دختر و داماد) خانواده به علت شدت جراحت در دم فوت و راننده (پدر خانواده) مصدوم و به مرکز دمانی منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: علت تامه وقوع این حادثه تلخ توسط کارشناسان تصادفات پلیس راه، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی عنوان شده است.

جهان تاب در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن خودداری از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا از بروز حوادث جاده ای پیشگیری شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها