کد خبر: 556706
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۹ ۱۷:۵۳:۱۳
| |

مدیرکل استاندارد ایلام:

شهربازی‌های شهرداری، استاندارد نیستند/ ۹۰ درصد شهربازی های خصوصی استانداردها را رعایت می‌کنند

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: زمین های بازی متعلق به شهرداری به عبارتی وسایل عمومی که برای استفاده از آنها هزینه دریافت نمی شود بعلت سهل انگاری شهرداری ها در امر استانداردسازی هیچکدام استاندارد ندارند و از مردم تقاضا داریم از این وسایل غیر استاندارد به هیچ وجه استفاده نکنند.

شهربازی‌های شهرداری، استاندارد نیستند/ ۹۰ درصد شهربازی های خصوصی استانداردها را رعایت می‌کنند
کد خبر: 556706
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۹ ۱۷:۵۳:۱۳

​مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام عصر امروز در پاسخ به سوالی در مورد استاندارد وسایل شهربازی ایلام، گفت: اکثر وسایل بازی بخش خصوصی دارای استاندارد لازم هستند، ولی وسایل زمینهای بازی متعلق به شهرداری به عبارتی وسایل عمومی که برای استفاده از آنها هزینه دریافت نمی‌شوند. به علت سهل انگاری شهرداری‌ها در امر استانداردسازی هیچکدام استاندارد ندارند و از مردم تقاضا داریم از این وسایل غیر استاندارد به هیچ وجه استفاده نکنند.

به گزارش فارس، وی افزود: خوشبختانه در بخش خصوصی روند استاندارد سازی به خوبی در حال انجام است و بالغ بر ۹۰ درصد وسایل شهربازی بخش خصوصی در استان دارای استاندارد هستند.

مدیرکل استاندارد ایلام در مورد بازرسی‌های صورت گرفته از  شهربازی استان عنوان کرد: در مورد بازرسی  از شهربازی‌ها طبق برنامه مصوب سازمان پیش میرویم و شروع این بازرسی‌ها اواخر خرداد است به همین خاطر تا کنون بازرسی انجام نشده ولی چندین جلسه با مالکین و بهره برداران شهربازی‌ها و زمین‌های بازی جهت آگاه سازی آنها نسبت به استاندارد سازی وسایل و زمینهای بازی و اهمیت این موضوع برگزار شده است و در اواخر خرداد بازرسی‌ها آغاز میشوند.

همتی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ما در  مورد استاندارد آسانسورهای منازل گفت:  یکی از شروط اخذ پایان کار برای هر ساختمان اخذ تاییدیه ایمنی و کیفیت از استاندارد برای آسانسور هست و بدون اخذ این تایدییه شهرداری حق دادن پایان کار ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها