خسارات اولیه طوفان در پایتخت/ ازسقوط تابلوها تا مصدومیت ۶ شهروند

معاون سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن تشریح خسارات اولیه طوفان در پایتخت از شهروندان درخواست کرد ضمن پرهیز از تردد غیر ضروری در سطح شهر، توصیه‌های ایمنی را در این زمینه جدی بگیرند.

خسارات اولیه طوفان در پایتخت/ ازسقوط تابلوها تا مصدومیت ۶ شهروند
کد خبر: 556280
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۱۹:۵۱:۳۷

مجید آرون درباره خسارات اولیه طوفان در پایتخت اظهارداشت: گزارش‌های اولیه سطح مناطق از سقوط و یا شکستگی چندین مورد درخت خبر می‌دهد ، همچنین تاکنون مواردی از سقوط تابلو و شکستگی چراغ راهنمایی و رانندگی گزارش شده است.

به گزارش فارس، به گفته‌ وی گزارش‌های ارسالی تاکنون از مجروح شدن شش نفر از شهروندان در تهران خبر می‌دهد که چهار مورد به صورت سرپایی در محل درمان شده و دو نفر به بیمارستان اعزام شده‌اند.

بنابراین گزارش، عدم تردد در مجاورت ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی و عدم تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی، فاصله گرفتن از شیشه پنجره‌ها ، عدم تردد در محدوده تراس و پشت بام بخشی از توصیه‌های ایمنی در هنگام وقوع طوفان است که شهروندان باید به آن توجه نمایند.همچنین دوری از حصارها، دیوارها، تابلوهای تبلیغاتی، بنرها، داربست‌های فلزی و عدم توقف در این مکان‌ها نیز در هنگام وقوع طوفان توصیه می شود. 

بنا به گزارش هواشناسی، چهارشنبه و پنجشنبه در برخی ساعات برای استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران و سمنان و همچنین استان‌های مرکزی و قم نیز وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها