کد خبر: 555990
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۱۵:۳۸:۴۷
| |

معاون سیاسی استاندار خوزستان:

حل مشکلات مصدومان و خانواده جانباختگان متروپل در اولویت قرار دارد

معاون سیاسی استاندار خوزستان با بیان اینکه حل مشکلات مصدومان و خانواده جانباختگان حادثه متروپل در اولویت قرار دارد، گفت: مردم در حادثه متروپل پا به پای مسئولان حضور داشتند.

حل مشکلات مصدومان و خانواده جانباختگان متروپل در اولویت قرار دارد
کد خبر: 555990
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۱۵:۳۸:۴۷

عبدالرضا سیفی با اشاره به اهتمام رئیس جمهور و مسئولان دولت برای حل مشکلات خوزستان اظهار داشت: با توجه به اهتمام دولت مردمی برای حل مشکلات خوزستان به یاری خدا در آینده ‌‌ای نزدیک مشکلات این استان برطرف شده خواهد شد.

به گزارش تسنیم، سیفی گفت: مدیریت بحران متروپل با حضور مردم و مسئولان در صحنه حل شد و حضور رئیس جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر کشور و حضور مستمر استاندار خوزستان در محل حادثه ساختمان متروپل آبادان نقش عملیاتی ویژه در آلام مردم و تسریع در عملیات داشت.

وی ادامه داد: همان‌طور که درحال‌حاضر مسئولان درحال آواربرداری از ساختمان متروپل و بر طرف کردن مشکلات پیش‌آمده بواسطه عملکرد غلط مسئولان قبلی هستند در حالت کلان نیز دولت مردمی از ابتدای حضورش بخش زیادی از توان و انرژی خود را صرف آواربرداری از ویرانه‌های اقتصادی و سرمایه اجتماعی از دولت قبل کرده است.

این مقام مسئول گفت: حل مشکلات مصدومین و خانواده جانباختگان حادثه متروپل در اولویت است و تدابیر اجتماعی و بیمه برای کمک به مصدومین صورت گرفته است. در طی این مدت هم، هم آقای استاندار و هم سایر مسئولان به طور مستمر از مصدومان عیادت کردند.

معاون سیاسی استاندار خوزستان به حضور مردم در متروپل اشاره و گفت: مردم در حادثه متروپل پا به پای مسئولان حضور داشتند که این حضور الگوی زیبا از همدلی را آفرید.

سیفی بیان داشت: این حضور پررنگ مردم و خلق جلوه های ایثار مانع از سواستفاده دشمن شد. دشمن در این قضیه با امپراطوری رسانه ی خود درصدد بود این اعتراضات مردمی را مدیریت کند که مردم مانع شدند.

استان خوزستان و نخبگان آن نقش مهمی در تمدن سازی دارند و یکی از کارویژه ها و طراحی های مهم فرهنگی باید هدایت اندیشمندان دانشگاهی خوزستان به سمت تمدن سازی باشد.

وی افزود: نیل و تحقق این تمدن نیازمند هم افزایی فکری و اندیشه ی است و باید دلسوزان انقلاب در استان برای حل مشکلات استان و باز کردن گره های فکری پای کار آیند تا تمدن نوین اسلامی شکل گیرد.

معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: خوزستان به عنوان دروازه ورود تشیع، مهد تمدن و تدین در ایران باید به کمک نخبگان، جایگاه و نقش خود را در مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به تمدن نوین اسلامی باز تعریف کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها