کد خبر: 555623
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ۱۳:۳۱:۵۸
| |

سالاریان معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی:

گرفتن دلار از بیماران به عنوان حق ویزیت واقعیت ندارد

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: در حال حاضر سازو کار‌های امضای الکترونیک در کشور در حال فراهم شدن است.

گرفتن دلار از بیماران به عنوان حق ویزیت واقعیت ندارد
کد خبر: 555623
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ۱۳:۳۱:۵۸

علی سالاریان معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: سازمان نظام پزشکی کشور پیگیر نصب کامل کارت خوان در مطب پزشکان در سراسر کشور است و انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر گرفتن دلار از بیماران واقعیت ندارد و شکایتی از طرف مردم به معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی گزارش نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او افزود:در حال حاضر ساز و کارهای امضای الکترونیک در کشور در حال فراهم شدن و با تعیین شدن تیم های پشتیبان شبانه روز این کار از آخر خرداد ماه آغاز می شود.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور اعلام کرد که در حال حاضر هزینه های حوزه سلامت بیش از تورم عمومی کشور است و اجاره مطب ها به دلیل گرانی به دلار خواهد بود.

سالاریان متذکر شد: در برخی از مواقع کارت خوان به نام اشخاص مختلف است یا کارت خوان فعال نیست که این مسئله به دلیل فرار مالیاتی رخ می دهد و اخطار های لازم در صورت مشاهده داده می شود.

او گفت: درحال حاضر تخلفات مالیاتی و فرار از مالیات در هر صنفی وجود دارد و باید با این موضوع برخورد جدی شود. باید بیمار به پزشک خود اعتماد داشته باشد و ذکر برخی مطالب سبب سلب هرگونه اعتماد به پزشک معالج خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها