کد خبر: 555416
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۲ ۰۸:۳۸:۵۴
| |

ترافیک در لاین شمالی آزادراه های قزوین پرحجم است

رییس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در لاین شمالی آزاد راه های قزوین، به خصوص حد فاصل نیروگاه شهید رجایی تا خروجی رشت پرحجم و سنگین است.

ترافیک در لاین شمالی آزادراه های قزوین پرحجم است
کد خبر: 555416
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۲ ۰۸:۳۸:۵۴

سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار داشت: با توجه به تعطیلات پیش رو، از ظهر دیروز شاهد افزایش حجم ترافیک در لاین راه های ارتباطی استان، به خصوص در آزادراه ها بودیم و در حال حاضر نیز ترافیک در این حوزه به سمت شمال و زنجان همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی های به عمل آمده در خصوص افزایش ترافیک، محدودیت تردد کامیون و تریلرها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی طی روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۵ خرداد از ساعت ۸ تا ۲۴ در جاده قدیم قزوین - رشت اعمال می شود.

سرهنگ ذاکری منش ادامه داد: با توجه به توقف برخی خودروها در حاشیه آزادراه ها و خطر وقوع تصادف، به رانندگان توصیه می شود تحت هیچ شرایطی اقدام به این کار نکنند و با توجه به ترافیک موجود، رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل را نیز به انجام برسانند. 

به گفته این مسوول انتظامی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در طول سفر، خودداری از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو و بستن کمربند ایمنی از سوی تمامی سرنشینان از سوی رانندگان الزامی بوده و نسبت به رعایت آن توصیه می شود.

رییس پلیس راه استان قزوین یادآور شد: پلیس راه با تمامی ظرفیت تیم های عملیاتی خود در سطح راه های ارتباطی استان مستقر بوده و برای تامین امنیت بیشتر نیز سعی داریم تا در طول تعطیلات پیش رو از تیم های جهادی نیز برای برقراری امنیت جاده ای نیز استفاده کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها