کد خبر: 554623
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ۱۸:۳۳:۰۸
| |

آخرین وضعیت جوی کشور/ باد شدید و گردوخاک در شرق‌

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از دوشنبه 9 خرداد تا ‌سه‌شنبه 10 خرداد، ‌وزش باد شدید و گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید‌ در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان، پیش‌بینی می‌شود.

آخرین وضعیت جوی کشور/ باد شدید و گردوخاک در شرق‌
کد خبر: 554623
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ۱۸:۳۳:۰۸

​محمد اصغری درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت.

به گزاش فارس، وی اظهار کرد: از دوشنبه 9 خرداد تا ‌سه‌شنبه 10 خرداد، ‌وزش باد شدید و گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید‌ در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان، خواهیم داشت؛‌ در این راستا در این مناطق کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی، احتمال شکستن درختان فرسوده، احتمال آسیب به سازه‌های موقت، اختلال در ترددهای جاده‌ای و پرواز بالگرد و احتمال تاخیر در پروازها پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا نواحی مرکزی خلیج فارس مواج است، گفت: از امروز تا چهارشنبه یازدهم خرداد در ساعت بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌‌شود.

اصغری افزود: روز پنج‌شنبه دوازدهم خرداد در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت همچنین در ساعات بعدازظهر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابرهای هم‌رفتی، رگبار و رعدو برق وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.

وی در تشریح جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده قسمتی ابری همراه با وزش باد، بعدازظهر نیمه‌ ابری و باد شدید پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 31 و 22 درجه خواهد بود. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 42 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 5 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها