کد خبر: 554503
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ۱۱:۱۸:۲۹
| |

احمد وحیدی، وزیر کشور:

تمام اجساد را از زیر آوار خارج خواهیم کرد/ پیکر ۲۹ نفر از زیر آوار بیرون آورده شده

وزیر کشور با بیان اینکه تمام اجساد را از زیر آوار خارج خواهیم کرد، گفت: تاکنون پیکر ۲۹ نفر از زیر آوار بیرون آورده شده است.

تمام اجساد را از زیر آوار خارج خواهیم کرد/ پیکر ۲۹ نفر از زیر آوار بیرون آورده شده
کد خبر: 554503
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ۱۱:۱۸:۲۹

احمد وحیدی، وزیر کشور شنبه‌شب در حاشیه ستاد مدیریت بحران حادثه ریزش مجتمع اداری-تجاری متروپل آبادان اظهار کرد: همه نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌ها و مردم برای کار آواربرداری و امدادرسانی در آبادان بسیج شده‌اند و این حق مردم عزیز آبادان است که کار به‌سرعت انجام شود.

به گزارش ایلنا، بنا به اعلام وزارت کشور، وی با بیان اینکه “تاکنون پیکر ۲۹ نفر از زیر آوار بیرون آورده شده است و همچنان تعدادی دیگر از اجساد در این منطقه مشاهده شده است که از محل خارج خواهند شد”، افزود: با توجه به حجم آوارها ممکن است عملیات خارج‌سازی پیکر جان‌باختگان با تأخیر زمانی انجام شود، اما تمام تلاش نیروهای امدادی این است تا با هماهنگی و همدلی کار با سرعت بسیار بیشتری جلو رود.

وزیر کشور ضمن تشکر از مردم شریف داغدیده آبادان و خانواده‌های جان‌باختگان تصریح کرد: خانواده‌هایی داریم که همسر و سه فرزندشان را از دست دادند ولی جز محبت از آن‌ها چیزی ندیدیم و وقتی با آن‌ها صحبت می‌کنیم بسیار از جمهوری اسلامی و همدردی رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و همه نهادها تشکر دارند.

وحیدی با بیان اینکه در کمتر حوادثی در سطح کشور این حجم فعالیت‌ها وجود داشته است و کار با جدیت دنبال می‌شود، گفت: از نیروهای آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس، سپاه، نیروی انتظامی و تمامی نیروهایی که از شهرهای مختلف به آبادان آمدند، تشکر می‌کنم.‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها