کد خبر: 553860
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۴ ۱۷:۴۷:۲۰
| |

اقدامات آتش‌نشانان شیراز در متروپل آبادان

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: دو تیم واکنش سریع و آوار برداری آتش نشانی شیراز که با تجهیزات امدادی به آبادان سفر کرده اند، به محض حضور در محل اقدامات خود را با هماهنگی ستاد بحران حادثه ریزش ساختمان متروپل آغاز کردند.

اقدامات آتش‌نشانان شیراز در متروپل آبادان
کد خبر: 553860
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۴ ۱۷:۴۷:۲۰

محمد هادی قانع رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: دو تیم واکنش سریع و آوار برداری آتش نشانی شیراز که با تجهیزات امدادی به آبادان سفر کرده اند، به محض حضور در محل اقدامات خود را با هماهنگی ستاد بحران حادثه ریزش ساختمان متروپل آغاز کردند.

​به گزارش فارس، وی افزود: براساس گزارش های اعلامی از تیم های عملیاتی حاضر در صحنه حادثه متاسفانه حجم آوار پایدار نیست و این وضعیت شرایط را برای امدادگران دشوار کرده است،ساختمان مجاور متروپل تخلیه شده است و با توجه به شرایط موجود، امدادرسانی از چند جبهه در حال انجام است.

به گفته این مقام مسئول: مدیریت و آوار برداری ضلع جنوبی ساختمان بر عهده تیم های آتش نشان شیراز بوده و طبق طرح ارائه شده از تیم های واکنش سریع این سازمان نحوه عملیات به صورت جابه جایی و آواربرداری از قسمت های فوقانی با سرعت عمل و بی وقفه در حال انجام است و هدف برداشتن آوار و دسترسی به هموطنان گرفتار در زیر آوار و برقراری ایمنی این مکان است.

شرایط سخت امدادرسانی در متروپل

قانع با اشاره به شرایط سخت امداد رسانی در حادثه متروپل خاطرنشان کرد:  این حادثه به دلیل تخریب ساختمان ده طبقه عملیات آواربرداری را دچار پیچیدگی های خاصی کرده است.

وی عنوان کرد: اقدامات تیم اعزامی از سوی آتش‌نشانی شیراز بر اساس دستورات فرمانده میدان بوده و این تیم ها تا پایان عملیات و برقراری ایمنی به تلاش های خود ادامه خواهند داد.

قانع با اعلام آمادگی تیم های آوار برداری سازمان آتش‌نشانی شیراز اضافه کرد: آتش نشانان شیرازی با تجهیزات ویژه امدادی آماده کمک و اعزام به آبادان به منظور تسریع در روند عملیات هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها