کد خبر: 553348
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۱۷:۴۵:۴۱
| |

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان:

از صادرکنندگان مجوز برج متروپل شکایت می شود

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: از صادرکنندگان مجوز احداث برج دوقلوی متروپل آبادان شکایت می‌شود.

از صادرکنندگان مجوز برج متروپل شکایت می شود
کد خبر: 553348
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۱۷:۴۵:۴۱

قاسم بغلانی دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بدون هیچگونه اغماض همه اقدامات قانونی در راستای احقاق حق مردم انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه ضوابط و قوانین صدور مجوز ساختمانی شفاف است، افزود: از صادرکنندگان مجوز احداث برج دوقلوی متروپل آبادان شکایت خواهد شد و هر فردی که تعلل کرده باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده و مصدومان باشد.

رییس شورای شهر آبادان گفت‌: شهردار پیشین و سایر مسئولان وقت شهرداری و هر نهادی که در صدور مجوز نقش داشته است هیچ‌گونه حاشیه امنی نخواهند داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان خواستار ورودی جدی قوه قضائیه برای برخورد فوری و قانونی با مسببان حادثه دلخراش متروپل آبادان شد و گفت: دادگستری کل خوزستان و دادگستری شهرستان آبادان از همان دقایق ابتدایی حادثه دستورات لازم را صادر کردند.

بغلانی با اشاره به حضور نیروهای امدادی در منطقه بیان کرد: آتش نشانی، فوریت‌های پزشکی، هلال احمر، نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، ارتش و سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها با جان و دل در حال امدادرسانی و کمک هستند.

ظهر امروز دوشنبه بخش‌هایی از ساختمان ۱۰ طبقه اداری - تجاری در خیابان امیری آبادان ریزش کرد.

۱۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای امداد رسانی در محل حادثه مستقر بوده و در حال امدادرسانی به مصدومان این حادثه هستند. برای امداد رسانی به مصدومان این حادثه ۳۰ دستگاه آمبولانس از استان درخواست شده است.

در پی ریزش این ساختمان ۹ تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شده و در حال ریزش برداری و عملیات جست و جو برای یافتن افراد احتمالی گرفتار در زیر آوار هستند. مجتمع در دست ساخت متروپل در مرکز شهر آبادان و در منطقه‌ای پر رفت و آمد قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها