نماینده مردم ملایر در مجلس:

تخریب قالیباف هدفمند و با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده صورت گرفته است

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه تخریب قالیباف حتماً هدفمند و با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده صورت گرفته است بیان داشت: نکته جالب آنجاست که فردی که هیچ سند و مدرکی برای ادعاهایشان علیه رئیس مجلس ارائه نکردند.

تخریب قالیباف هدفمند و با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده صورت گرفته است
کد خبر: 551361
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ۱۷:۲۶:۳۶

​احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  افشاگری های فردی که خود را عدالت خواه می نامد، اظهار داشت: معتقدم اتفاقی که برای خانواده آقای قالیباف صورت گرفته برخلاف خط مشی و منش رئیس مجلس بوده است؛ زیرا همانطور که فرزند آقای قالیباف اعلام کرد این سفر مورد رضایت ایشان نبوده است.

به گزارش فارس، وی افزود: به هر حال در هر خانواده‌ای نظرات مختلف و مخالف نظر سرپرست خانواده وجود دارد و این موضوع نیز در خانواده آقای قالیباف هم وجود داشته است.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه افرادی که دست به چنین اقدامی زده اند جز جریان نفاق هستند، گفت: آقای قالیباف فرد مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب هستند و در هر جایی از جنگ تا شهرداری تهران، پلیس انتظامی حضور داشتند اقدامات ارزنده ای به ارمغان آورده اند. از این رو محمدباقر قالیباف جزء ذخایر نظام به حساب می آید.

آزادی خواه تصریح کرد: اکنون که به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حضور دارد دائماً به فکر مردم است و بنده به عنوان شاهد بیان می کنم که این فرد برای خدمت رسانی به مردم در مجلس روز و شب ندارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به هر حال اتفاقی از جانب خانواده آقای قالیباف صورت گرفته است این موضوع نباید به سابقه درخشان این فرد ضربه بزند. البته اتفاقی که خانواده آقای قالیباف رقم زده است یک عمل حرام یا سوء استفاده از بیت المال نبوده است بلکه با هزینه شخصی این سفر رقم خورده است.

وی افزود: متاسفانه جریاناتی با افترا و تهمت درصدد تخریب رئیس مجلس بودند که گاه این تهمت ها آنقدر ناجوانمردانه بود واقعا غیر قابل باور می شد؛ زیرا بیان می کردند که خانواده آقای قالیباف با ۲۰ چمدان سیسمونی در راه ایران بودن یا برای خرید ملک و املاک به ترکیه سفر کرده اند.

آزادی خواه با بیان اینکه تخریب آقای قالیباف حتماً هدفمند و با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده صورت گرفته است، بیان داشت: نکته جالب آنجاست که فردی که دست به این کار زده است بعدها هیچ سند و مدرکی برای ادعاهای خود ارائه نکرده است و از ارائه آن طفره رفته است.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به تجسس در زندگی خصوصی افراد، گفت: به نظر بنده دادن آدرس غلط به مردم منجر شده است که ما یاد بگیریم که زندگی خصوصی افراد ورود پیدا کنیم. یعنی برخی از افراد به اسم عدالت خواهی و انقلابی‌گری دست به اقداماتی می‌زنند که از تفسیر واقعی خود دور است و برای آن که به مقاصد سیاسی خودشان برسند دست به تجسس زندگی خصوصی افراد می‌زند.

وی ادامه داد: قرآن کریم تجسس در زندگی افراد را نهی کرده است و این اقدام و فعل را حرام دانسته از این رو هیچکدام از ما حق نداریم در زندگی خصوصی افراد تجسس کنیم.

آزادی خواه بیان داشت: اگر کسی از منصب، مسئولیت خود و شخصیت عمومی که دارد سوء استفاده کرد آن زمان می‌توان افشاگری کرد و الا ورود به زندگی خصوصی افراد برای رسیدن به مقاصد سیاسی کاری بسیار بد و زشت است؛ زیرا هر کسی که دست به چنین اقدامی می‌زند مطمئن باشد که فردا روزی بر سر خود خواهد آمد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها