کد خبر: 550578
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۱۸:۵۱:۳۹
| |

محمدرضا پورابراهیمی مطرح کرد

هجمه دشمن علیه رئیس جمهور به دلیل بی‌اطلاعی مردم از سیاست‌های حمایتی دولت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مردم ما درباره نرخ ارز، کالاهای ترجیحی، سیاست‌های دولت و حمایت از مردم هیچ اطلاعی ندارند و این بی‌اطلاعی یعنی هجمه دشمن علیه رئیس جمهور و دولت، بنابراین احیای دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی وزارت کشور امری لازم است.

هجمه دشمن علیه رئیس جمهور به دلیل بی‌اطلاعی مردم از سیاست‌های حمایتی دولت
کد خبر: 550578
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۱۸:۵۱:۳۹

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار کرمان با تشکر از زینی‌وند استاندار سابق کرمان اظهار کرد: در حوزه کار کوتاهی از وی ندیدیم و در همه عرصه‌ها پای کار آمد.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: تشکیل شورای راهبردی در استان کرمان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان اقدام ارزشمندی به شمار می‌رود و مبنای تصمیم در استان نماینده رهبری است هرچند بعضی‌ها ادعای ولایت و رهبری می‌کردند، اما کارهای دیگری در سطح ملی و استانی انجام می‌دادند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از اسناد توسعه استان کرمان آماده است و این می‌تواند مسیر حرکت را برای استاندار جدید کرمان فراهم کند.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه استان‌هایی مانند خراسان رضوی در حوزه چارت سازمانی می‌بینیم مسؤولیت برای حوزه زیارت گذاشته‌اند، تاکید کرد: از آنجا که کرمان نیاز به ترویج تفکر شهید سلیمانی دارد باید چارت ویژه سازمانی برای بحث زیارت دیده شود.

وی با بیان اینکه هیچ اولویتی مهمتر از مشکلات اقتصادی، اشتغال و رفاه مردم نیست و امروز این مطالبه رهبری و مردم است، اظهار کرد: 50 هزار میلیارد تومان برای شهر کرمان ظرفیت تصویب شده داریم.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه بخشی از اختیارات استانداران حذف شده که دست استانداران را می‌بندد، اضافه کرد: مردم ما درباره نرخ ارز، کالاهای ترجیحی، سیاست‌های دولت و حمایت از مردم هیچ اطلاعی ندارند و این بی‌اطلاعی یعنی هجمه دشمن علیه رئیس جمهور و دولت و یکی از دلایلی که موجب شده این فضا حتی در بین نیروهای انقلابی ایجاد شود این است که اطلاع‌رسانی نمی‌شود بنابراین احیای دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی وزارت کشور امری لازم است.

پورابراهیمی یادآور شد: هشت سال عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم را باید مردم بدانند و اینکه بدانند، وضعیت کنونی که به دولت سیزدهم تحویل شده است چه بوده است.

وی همچنین اصلاح ساختار را مبنای تصمیمات خواند و ادامه داد: تیم اقتصادی دولت باید تلاش بیشتری داشته باشد و هرچند هنوز برای قضاوت زود است اما عملکرد تیم اقتصادی را متوسط ارزیابی می‌کنم و باید تلاش کنیم.

پورابراهمیمی بیان داشت: اصلاح ساختار نیازمند اهتمام و جرأت در حوزه تصمیم‌گیری است و آمادگی خود را اعلام می‌کنیم، ظرفیت کمیسیون اقتصادی در کنار رئیس جمهور است و در استان هم آماده هستیم با تمام توان حمایت می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم امروز از ما حل مشکلات را می‌خواهند و دنبال گروه‌های سیاسی نیستند، خاطرنشان کرد: وضعیت بهبود شاخص‌های اقتصادی را در شش ماهه گذشته می‌بینیم اما تا زمانی بخواهد در ساختار اقتصادی کشور بنشیند زمان می‌برد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها