کد خبر: 548925
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ۲۱:۵۸:۲۸
| |

حوادث انفجار گاز و تصادف چرثقیل در کرج ۶ مصدوم برجای گذاشتند

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد: در دو حادثه انفجار گاز شهری و تصادف جرثقیل در کرج ۶ نفر مصدوم شدند.

حوادث انفجار گاز و تصادف چرثقیل در کرج ۶ مصدوم برجای گذاشتند
کد خبر: 548925
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ۲۱:۵۸:۲۸

«محمد جمشیدی» رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: حادثه انفجار گاز شهری ساعت  ساعت ۱۸:۲۲  امروز در حصارک پایین کرج به آتش نشانی  گزارش شد .

وی اظهار داشت: این حادثه در خیابان مالک اشتر حصارک پایین کرج در یک ساختمان دو طبقه رخ  داد که  چهار نفر  شامل یک مرد ۳۴ ساله ، یک پسر ۱۱ ساله ، یک زن ۲۲ ساله و یک دختر ساله مصدوم شدند.

مصدومان حادثه توسط امدادگران اورژانس البرز بیه بیمارستان انتقال یافتند ضمن اینکه در این حادثه خساراتی به بار آمد.

رییس سازمان آتش نشانی کرج  افزود: برای امداد رسانی به این حادثه سه نیروی عملیاتی به همراه یک دستگاه خودرو امدادی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

جمشیدی گفت: در حادثه دیگر براثر تصادف یک دستگاه جرثقیل با دو دستگاه خودروی  سواری در میدان طالقانی کرج دو نفر مصدوم شدند.

وی اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت ۱۸ امروز رخ داد که طبق بررسی ها  یک دستگاه جرثقیل که از میدان طالقانی به سمت میدان آزادگان در حال حرکت بود بر اثر نقص فنی در ترمز و عدم کنترل هدایت کننده جرثقیل منجر به برخورد باخودروی سمند و آریزو ۵ شد  که به مصدومیت دو مرد انجامید که به بیمارستان انتقال یافتند.

هفت نیروی آتش نشان به همراه دو دستگاه خودروی امدادی برای امداد رسانی به این حادثه اعزام شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها