کد خبر: 548167
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۱۶:۴۰:۱۸
| |

چراغ کارگاه استخراج بیت کوین خاموش شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت از کشف ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت کوین و ۶ عدد کارت گرافیک قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.

چراغ کارگاه استخراج بیت کوین خاموش شد
کد خبر: 548167
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۱۶:۴۰:۱۸

سرهنگ علی بخشی پیش از ظهر چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه در جمع خبرنگاران در خصوص استخراج جدید ارز در این منطقه بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۲ مرکزی حین گشت زنی در یکی از محلات شهرستان به یک کارگاه لوستر سازی که به احتمال قوی در امر استخراج ارز دیجیتال فعالیت داشت مشکوک و بررسی این موضوع در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی این مکان ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت کوین و ۶ عدد کارت گرافیک قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف و یک نفر در این خصوص دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با بیان این مطلب که متهمین پس از تکمیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند افزود: برخورد با پدیده قاچاق به عنوان یکی دلایل مهم آسیب زا به بدنه اقتصاد سالم و پویا از اولویت های پلیس می باشد ، لذا شهروندان خواست به محض مشاهده موارد مشابه ، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ با ما در میان بگذارند تا در اندک زمان ممکن بررسی و برخورد قانونی صورت گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها