کد خبر: 547557
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۷:۵۹:۵۹
| |

وزیر ارشاد در افتتاح بیست و نهمین نمایشگاه قرآن کریم:

جامعه انقلابی در پرتو قرآن به سمت حل مشکلات خواهد رفت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکید کرد: با اهتمام همه دستگاه ها شاهد آغاز به کار بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار محوری قرآن کتاب امید و آرامش هستیم و با شعار امید و آرامش جامعه انقلابی به سمت حل مشکلات خود حرکت خواهدکرد.

جامعه انقلابی در پرتو قرآن به سمت حل مشکلات خواهد رفت
کد خبر: 547557
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۷:۵۹:۵۹

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکید کرد: با اهتمام همه  دستگاه ها شاهد آغاز به کار بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم  با شعار محوری قرآن کتاب امید و آرامش هستیم و  با شعار امید و آرامش جامعه انقلابی به سمت حل مشکلات خود حرکت خواهدکرد.

به گزارش ایسنا، مهدی اسماعیلی در مراسم افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی (ره)؛ ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام حسن(ع) اظهار کرد: با اقداماتی که از آغاز دولت انقلابی شکل گرفت با واکسیناسیون سراسری پیک ششم کرونا را با حداقل مشکل پشت سر گذاشتیم. بنده تاکیدم بود این دوره از نمایشگاه قرآن به صورت حضوری باشد. تعطیلی چنین فضاهایی تاثیرات منفی در دل همه مشتقان به دنبال دارد. با توکل به خدا و همت همه دوستان توانستیم این نمایشگاه را حضوری برگزار کنیم. پیش بینی می کردیم ۱۸ هزار متر از فضای مصلی به نمایشگاه  اختصاص یابد اما با مشارکت بالا بیش از ۴۰ هزار متر از فضای مصلی در اختیار نمایشگاه قرآن در ۴۵ بخش قرار گرفته است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  ادامه داد : در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲ هزار ۵۰۰ موسسه قرآنی داریم و با کمک  و اهتمام همه شاهد آغاز این نمایشگاه با شعار محوری قرآن کتاب امید و آرامش هستیم. ان شاالله با شعار امید و آرامش جامعه انقلابی به سمت حل مشکلات خواهد رفت. 

وی گفت: بیست و نهمین نمایشگاه قرآن کریم به نام سردار دلها حاج قاسم نامگذاری شده است و از روح بزرگ این شهید کمک می طلبیم که این نمایشگاه بتواند به تمام اهداف خود دست یابد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها