کد خبر: 547200
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۴ ۱۸:۴۲:۴۶
| |

پلیس راهور مخالف برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در مصلی و نمایشگاه بین‌المللی است

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهور با برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل‌هایی مانند محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی، مصلی امام خمینی(ره) و دیگر نقاط شهر تهران مخالف است.

پلیس راهور مخالف برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در مصلی و نمایشگاه بین‌المللی است
کد خبر: 547200
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۴ ۱۸:۴۲:۴۶

سردار محمدحسین حمیدی درباره نظر پلیس راهور برای برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران، اظهار کرد: پلیس راهور با برپایی نمایشگاه‌های تخصصی مانند کتاب که بار فرهنگی بسیاری دارد، مشکلی ندارد و از آن به شدت استقبال می‌کند به شرط آنکه این نمایشگاه‌ها در محلی به دور از ترافیک برگزار شود و برای شهروندان و رانندگان مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا ایجاد نکند.

به گزارش تسنیم، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: خواسته شهروندان از ما این است که پلیس راهور برای مسئله ترافیک و آلودگی هوا در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها چاره‌ای بیندیشد ضمن اینکه این نمایشگاه‌ها با توجه به حجم مخاطب و بازدیدکننده می‌تواند روی روند ترافیک تأثیر بگذارد.

وی ادامه داد: پلیس راهور تهران، سال گذشته نیز در این رابطه موضع خود را اعلام کرد و بی‌تردید مواضع پلیس در هر مورد و موضوعی تحقیق شده و بر اساس منافع و آرامش مردم است.

این مقام انتظامی بیان کرد: به همین خاطر  پلیس راهور با برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل‌هایی مانند محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی، مصلی امام خمینی(ره) و دیگر نقاط شهر تهران مخالف است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها