کد خبر: 547041
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ۱۸:۴۵:۵۲
| |

سامانهsamt.tamin.ir از دسترس خارج می‌شود

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای اردیبهشت خدمات در حال ارائه در سامانه samt.tamin.ir به سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی es.tamin. ir منتقل می‌شود.

سامانهsamt.tamin.ir از دسترس خارج می‌شود
کد خبر: 547041
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ۱۸:۴۵:۵۲

محمود عزیزخانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارتقا و افزایش خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی همه خدمات به سامانه es.tamin. ir منتقل می‌شود.

​به گزارش فارس، مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به امکان فراهم شده در سامانه خدمات غیر حضوری es.tamin. ir افزود: انجام همه خدماتی که تا کنون در سامانه samt .tamin.ir ارائه می‌شد به سامانه es.tamin. ir منتقل خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت موجود مبنی بر ایجاد وحدت رویه و یکپارچه‌سازی سامانه‌های خدمات غیر حضوری و به منظور روان سازی و تسهیل در انجام درخواست‌های کاربران، از اردیبهشت ماه 1401 از طریق سامانه es.tamin. ir قابل دسترسی است و سامانه samt.tamin.ir  غیر فعال و از دسترس کاربران خارج می‌شود.

عزیزخانی ادامه داد: از همه کاربرانی که از سامانه samt.tamin.ir استفاده می‌کنند درخواست می‌شود به منظور آشنایی و سهولت دسترسی برای استفاده از این سامانه اقدام کنند تا بتوانند پس از غیر فعال شدن این سامانه نسبت به پرداخت حق بیمه‌ها در موعد قانونی اقدام کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها