هادیانفر رئیس پلیس راهور انتظامی‌:

۶۲ درصد تهرانی‌ها در نوروز به سفر رفتند

مازندران در صدر پذیرش مسافران نوروزی

رئیس پلیس راهور انتظامی‌ گفت:۶۲ درصد تهرانی‌ها در نوروز به سفر رفتند.

۶۲ درصد تهرانی‌ها در نوروز به سفر رفتند
کد خبر: 546577
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ۰۹:۳۲:۱۰

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور انتظامی‌ در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح عملکرد ماموران پلیس راهور در ایام نوروز و همچنین اعلام برنامه های سال ۱۴۰۱ اظهار داشت:نوروز و سفرهایش شرایط خاصی داشت چون که در دو سال اخیر مردم از رفتن به  سفرها به لحاظ اعمال محدودیت های کرونایی محروم شدند و با واکسیناسیون بیش از ۸۵ درصد مردم ، سفرها بیش از پیش‌بینی‌ها انجام شد.

به گزارش فارس، سردار هادیان فر تصریح کرد: از شخص رئیس جمهور برای شرکت و حضور در شورای عالی ترافیک و همچنین برای حضور در پلیس راهور ناجا صمیمانه تشکر می کنم.

وی گفت: بیش از ۹۵ درصد رانندگان به عنوان رانندگان قانونمند در طرح نوروزی شرکت کردند.

رئیس پلیس راهور انتظامی‌ در تشریح عملکرد طرح نوروزی گفت: هر ساعت نزدیک دو نفر در تصادفات جان باختند.

وی با بیان اینکه مدیریت بر ترافیک و تسهیل در تردد با هدف کاهش سوانح و حوادث است؛ تصریح کرد:پلیس راهور در سال گذشته ۶۸ میلیون خدمت در حوزه های مختلف به مردم ارائه داده است.

سردار هادیان فر افزود: در نوروز ۶ هدف دنبال می کردیم؛ روان‌سازی ترافیک، پیشگیری از تصادفات، تسهیل در عبور و مرور، کاهش سوانح و حوادث ناشی از ترافیک و.... 

رییس پلیس راهور ناجا گفت: در کمیته هماهنگی طرح نوروزی مقرر شد که بیش از ۷۶ هزار نفر با ۲۶ هزار خودروی سبک و سنگین و ۶۷ فروند بالگرد، پهپاد و ..در طرح نوروزی شرکت داشته و پلیس راهور نیز با بکارگیری ۱۹ هزار نیرو ۸ هزار واحدگشت در این طرح شرکت داشت.

رئیس پلیس راهور انتظامی‌ اعلام کرد: در مجموع ترددهای بین استانی بیش از ۸۶ میلیون و ۷۱۵ هزار تردد را ثبت کردیم در حالی که متوسط روزانه تردد بین استانی بیش از ۴ میلیون بود؛ بیشترین تردد نیز مربوط به ۵ فروردین بود با ۵ میلیون تردد. 

وی ادامه داد: تهران با ۵/۵ میلیون تردد بیشترین سفر را داشتند یعنی ۶۲ درصد تهرانی ها در طرح نوروزی سفر کرده و البرز، مرکزی، قم ، قزوین ، اصفهان و گیلان در رده های بعدی افزایش سفر را به خود اختصاص دادند.

این خبر در حال تکمیل است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها