آخرین وضعیت جاده‌ها:

از محدودیت میدان دید رانندگان در شرایط طوفانی تا رفع انسداد چالوس

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها از رانندگان درخواست کرد که با توجه به وزش طوفان و باد شدید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

از محدودیت میدان دید رانندگان در شرایط طوفانی تا رفع انسداد چالوس
کد خبر: 546280
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ۱۲:۰۲:۱۹

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر با طوفان، گرد و غبار ، وزش باد شدید و همچنین حجم آلودگی در محورهای استان‌های قزوین، قم، مرکزی و تهران مواجه هستیم.

به گزارش فارس، وی گفت: اگرچه مشکل خاصی گزارش نشده است اما به هموطنان توصیه می‌کنیم که از سفر غیر ضروری خودداری کرده و در صورت تردد سرعت مطمئنه را لحاظ کنند.

 جانشین پلیس راهور انتظامی کشور تصریح کرد: به واسطه گرد و غبار که محدودیت میدان دید را به دنبال دارد و در مقاطعی هم وزش باد شدید که در کنترل وسیله نقلیه تاثیرگذار است رانندگان باید دقت و احتیاط بیشتری به خرج داده و ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند. 

 سردار حسینی در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده چالوس که به واسطه ریزش کوه دچار انسداد شده بود اعلام کرد: این انسداد برطرف شده و در حال حاضر تردد در جاده چالوس برقرار است.

 جانشین پلیس راهور انتظامی کشور وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کشور را عادی و روان توصیف کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها