کد خبر: 545941
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ ۱۴:۰۳:۱۵
| |

دستگیری فروشنده سلاح در فضای مجازی

از وی یک قبضه سلاح کلت کمری و تعدادی فشنگ ومهمات کشف شد.

دستگیری فروشنده سلاح در فضای مجازی
کد خبر: 545941
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ ۱۴:۰۳:۱۵

فروشنده سلاح و مهمات جنگی غیر مجاز که از طریق فضای مجازی فعالیت می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: روز گذشته گزارشی در خصوص فعالیت مجازی فردی در شبکه های اجتماعی مبنی بر تبلیغ فروش انواع سلاح های  جنگی دریافت کردیم که در همین راستا با توجه به حساسیت موضوع، موضوع در دستور کار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس و اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته، محل و مخفیگاه متهم در حوالی غرب استان تهران شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، فرد مورد نظر در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کلت کمری جنگی و مقادیری  فشنگ ومهمات کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در اظهارات اولیه خود ضمن اعتراف به جرم خود، بیان داشت فروشنده اصلی سلاح و مهمات نبوده و به سفارش یکی از دوستانش که در یکی از استان های غربی کشور ساکن است و این سلاح را برای او تهیه کرده است، اقدام به تبلیغ سلاح و مهمات جنگی غیر مجاز کرده تا با فروش هر سلاح درصد و سهمی گیرش بیاید.

راستی در ادامه با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، گفت: تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده در دستور کار پلیس ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها