وزش باد و کاهش نسبی دمای هوای تهران

​بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی آسمان استان تهران قسمتی ابری گاهی نیمه ابری همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد و کاهش نسبی دمای هوای تهران
کد خبر: 545784
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ۱۳:۲۸:۱۴

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان استان تهران طی امروز(۱۵ فروردین) قسمتی ابری گاهی نیمه ابری همراه با وزش باد و از بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه(۱۵ تا ۱۹ فروردین) نیمه ابری گاهی ابری همراه با وزش باد در برخی مناطق وزش باد شدید و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، همچنین از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه(۱۷ تا ۱۹ فروردین)در بعضی ساعات بارش باران در برخی مناطق همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

همچنین آسمان تهران فردا (۱۶ فروردین ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۷ فروردین) نیمه‌ابری و به تدریج ابری همراه با وزش باد وگاهی وزش باد شدید و از بعداز ظهر رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها