کد خبر: 545580
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۴:۴۴:۱۰
| |

شلیک به مردم در پارک با تفنگ بادی

متهم گفت دلیل خاصی برای تیراندازی نداشته و بدون انگیزه این کار را انجام داده است.

شلیک به مردم در پارک با تفنگ بادی
کد خبر: 545580
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۴:۴۴:۱۰

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری فردی که به مردم در پارک در روز طبیعت با تفنگ بادی تیراندازی می کرد، خبرداد.

سرهنگ  دوستعلی جلیلیان گفت: به دنبال اعلام خبری از سوی مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی با تفنگ بادی به سوی شهروندان حاضر در پارک، عوامل کلانتری شهرری بلافاصله در محل حاضر و شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های تخصصی و پلیسی انجام شده در کمتر از 20 دقیقه عامل تیراندازی در ساختمان کناری پارک شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، ماموران  انتظامی در  محل حاضر شدند و طی یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.در بازرسی بیشتر از محل، یک قبضه تفنگ بادی دوربین دار و یک دوربین شکاری نیز کشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه  متهم دارای سوابق متعدد کیفری است، گفت: در تحقیقات انجام شده متهم ضمن اعتراف، اعلام داشت دلیل خاصی برای تیراندازی نداشته و بدون انگیزه این کار را انجام داده است پس از تکمیل پرونده، متهم تحویل مرجع قضائی شد؛ در این راستا، یک نفر شاکی که از ناحیه صورت دچار جراحت سطحی شده بود، نیز، از این فرد اعلام شکایت کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها