کد خبر: 545126
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۰ ۰۸:۴۲:۰۳
| |

سردارحسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی:

خودرو افرادی با رانندگی پرخطر توقیف خواهد شد/دیگر خودروهای بی‌کیفیت پلاک گذاری نمی‌شوند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: خودرو افرادی که رانندگی پر خطر دارند سریعا و بدون هیچ مماشاتی توقیف خواهد شد.

خودرو افرادی با رانندگی پرخطر توقیف خواهد شد/دیگر خودروهای بی‌کیفیت پلاک گذاری نمی‌شوند
کد خبر: 545126
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۰ ۰۸:۴۲:۰۳

سردارحسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: میزان سفرهای نوروزی طبق ارزیابی‌های صورت گرفته ۵۱ درصد نسبت به سال گذشته در تمامی محورهای مواصلاتی کشور افزایش داشته است و خوشبختانه شاهد کاهش ۲۷ درصدی تلفات در جاده‌ها هستیم.

به گزارش فارس، فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: از همه شهروندان خواهشمندیم با توجه به اتمام ایام تعطیلات نوروزی بازگشت از سفر خود را مدیریت کنند که با ترافیک‌جاده‌ای مواجه نشوند و در صورت امکان بازگشت خود را به بعد از ۱۳ فروردین‌ماه موکول کنند.

وی خاطرنشان کرد: جهت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار جاده‌ای، خودرو رانندگانی که رانندگی پرخطر داشته و به مقررات راهنمایی و رانندگی بی‌توجهی کنند با نظر همکاران پلیس راه و راهور به سرعت توقیف خواهد شد و در این زمینه با هیچ متخلفی مماشات نخواهد شد.

اشتری اضافه کرد: تلاش‌های بسیاری در جهت کاهش حوادث جاده‌ای صورت گرفته و با شناسایی کامل نقاط حادثه‌خیز و برطرف کردن آن‌ها امید است تا ۲ سال اینده شاهد کاهش چشمگیر حوادث جاده‌ای شویم.

وی افزود: همچنین طبق قانون و با تاکید رئیس جمهور خودروهای بی‌کیفیت و خودروهایی که استانداردهای لازم را نداشته باشند دیگر پلاک‌گذاری نمی‌شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها