نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران تشریج کرد:

آخرین وضعیت جسمی و درمانی مهدی چمران رئیس شورای شهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران آخرین وضعیت درمانی مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران را پس از بستری در بیمارستان تشریح کرد.

آخرین وضعیت جسمی و درمانی مهدی چمران رئیس شورای شهر
کد خبر: 545068
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۹ ۱۱:۲۱:۵۶

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضیعت روند درمانی مهدی چمران، گفت: طبق آخرین خبرها، آقای چمران همچنان در بخش آی‌سی‌یو بستری است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: خوشبختانه ایشان در حال حاضر از سطح اکسیژن خوبی برخوردار است و سطح اکسیژن به بالای ۹۰ درصد رسیده است.

نادعلی با تأکید بر اینکه چمران در حال حاضر دوره درمان را طی می‌کند، یادآور شد: در صورت اطلاع از اخبار جدید در خصوص وضعیت سلامتی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که "زمان انتقال چمران به بخش مشخص شده است یا خیر؟"، خاطرنشان کرد: در صورت ثبات و پایداری وضعیت، انتقال به بخش انجام خواهد شد که به نظر می‌رسد به چند روز زمان نیاز دارد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر بهبود وضعیت جسمانی مهدی چمران، گفت: در حال حاضر بخشی از تنفس وی از طریق دستگاه و بخشی از آن توسط خود او انجام می‌شود و در صورت عدم نیاز چمران به دستگاه برای تنفس، انتقال به بخش انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها