کد خبر: 544310
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۲ ۱۱:۳۵:۳۶
| |

۲ میلیون مسافر وارد استان گیلان شد

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان با اشاره به رشد ۴۰ درصدی ورود خودروهای غیربومی به گیلان گفت: در چند روز گذشته بیش از دو میلیون مسافر دارد استان گیلان شدند.

۲ میلیون مسافر وارد استان گیلان شد
کد خبر: 544310
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۲ ۱۱:۳۵:۳۶

ولی جهانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور مسافران در گیلان در دو سال گذشته بی سابقه بوده است، اظهارکرد: با توجه به کاهش شیوع کرونا در کشور، مسافران این فرصت را غنیمت شمرده و به‌ مناطق گردشگری کشور از جمله گیلان حضور یافتند.

​به گزارش فارس، وی با اشاره به رشد ۴۰ درصدی ورود خودروهای غیربومی به گیلان گفت: از ۲۹‌ اسفند تاکنون بیش از ۴۶۰ هزار خودرو دارد گیلان شده است که به نسبت مشابه سال گذشته با رشد ۴۰ درصدی در این‌حوزه مواجه‌بودیم.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ارائه خدمات مناسب گردشگری به مسافران افزود: در چند روز گذشته بیش از دو میلیون مسافر دارد استان گیلان شدند.

جهانی از آمادگی ستاد تسهیلات سفر استان گیلان‌ به منظور رسیدگی به وضعیت مسافران خبر داد و بیان کرد: گردشگران برای ورود به گیلان از طریق زمینی، هوایی و ریلی استفاده کردند لذا با توجه به حجم ورود مسافر به گیلان ستاد تسهیلات سفر استان گیلان آماده کامل برای میزبانی از گردشگران و مسافران در ایام نوروز امسال دارد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش شده تا همه امکانات و ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات خوب و شایسته به مسافران در استان گیلان ارائه شود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس ابلاغ ستاد ملی مدیریت کرونا رعایت همه دستور العمل های بهداشتی از سوی اماکن اقامتی و گردشگری لازم و ضروری است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها