کد خبر: 543877
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ۱۵:۵۱:۵۰
| |

امام‌جمعه ارومیه:

حمله موشکی سپاه نشان داد که هیچ تعرضی به ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند

امام جمعه ارومیه گفت: حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های اسرائیل در اربیل نشان داد که هیچ تعرضی به ایران بدون جواب نخواهد ماند.

حمله موشکی سپاه نشان داد که هیچ تعرضی به ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند
کد خبر: 543877
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ۱۵:۵۱:۵۰

سیدمهدی قریشی امام‌جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های اسرائیل در اربیل نشان داد که هیچ تعرضی یه ایران بی پاسخ نخواهد ماند، اظهار داشت: این حمله موشکی نشان از اشراف و تسلط اطلاعاتی نیروهای امنیتی ایران از پایگاه‌ها و فعالیت‌های دشمن بوده و همچنین هشداری به دشمنان نظام است.

به گزارش فارس، قریشی ادامه داد: امروز به برکت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و توانمندی‌های نظامی و دفاعی ایران، امنیت در این کشور تامین است و دشمنان نظام به خود جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را نمی‌دهند.

امام‌جمعه ارومیه با اشاره به اقدام جنایتکارانه دولت سعودی در قتل‌عام دسته‌جمعی ۸۱نفر در عربستان گفت: طبق حقوق بین الملل، قتل دسته جمعی جزو جنایات جنگی محسوب می‌شود و آدم متعجب می‌شود که سازمان ملل و کشورهایی که خود را مدعیان حقوق بشر می‌دانند هیچ عکس العملی نسبت به این قتل‌عام دسته‌جمعی نشان ندادند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی بااشاره به نیمه شعبان و ولادت امام عصر و نامگذاری این هفته به نام سربازان گمنام،ضمن قدردانی مجاهدت‌های نیروهای امنیتی گفت: این سربازان بی نام و نشان با شناسایی تهدیدهای دشمنان امنیت مردم را تامین می‌کنند.

وی بااشاره به آستانه سال نو و نوروز، تغییر و تحول در طبیعت را نشانه قدرت الهی دانست و فرصتی برای عبرت گرفتن و توجه به اخرت عنوان کرد و گفت: سال جدید فرصتی است انسان بر اعمال خود طی یکسال گذشته نظاره گر باشد و ضمن سنجش رفتار و کردار خود،در صورت قصور،به جبران بپردازد.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر اهمیت صله ارحام تصریح کرد: در سال جدید ضمن تجدید دیدار با اقوام باید کدورت‌ها را به مرحمت تبدیل کرد.

قریشی با خطاب قرار دادن مسئولان و مدیران استانی از آنها خواست: ایام تعطیلات نوروزی نباید خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کند و مدیریت شهری نیز با تدابیر لازم نسبت به جمع آوری ضایعات و نخاله‌ها از ورودی شهر اقدام کند تا مسافران نوروزی با صحنه زیبایی از ورودی شهر روبرو شوند.

حجت الاسلام قریشی گفت: در تفکر اسلامی، برخلاف دیدگاه غرب که آخرالزمان را تاریک و وحشتناک ترسیم می کند، آینده آخرالزمان روشن است و خداوند وعده نصرت به مومنان داده است. 

امام‌جمعه ارومیه ادامه داد: براساس روایات و احادیث امام زمان(عج) با ظهور خود، ظلم را از بین برده و عدالت را ساری خواهد کرد، وفور نعمت خواهد بود و مردم در امنیت کامل زندگی خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها