کد خبر: 543648
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۲۱:۱۵:۴۵
| |

مسئول فوریت‌های پزشکی اردستان:

۳۰ درصد تماس‌های اورژانس اردستان مزاحمت تلفنی است

مسئول فوریت‌های پزشکی اردستان گفت: هنوز ۳۰ درصد از تماس‌ها به شماره ۱۱۵ شهرستان اردستان از سوی مزاحمان تلفنی است.

۳۰ درصد تماس‌های اورژانس اردستان مزاحمت تلفنی است
کد خبر: 543648
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۲۱:۱۵:۴۵

جواد مطیعی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه بیش از ۱۵۸۴۰ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان اردستان گرفته شده که در کمال تاسف و تعجب هنوز هم ۳۰ درصد از تماس‌ها به شماره ۱۱۵ از سوی مزاحمان تلفنی است. مردم و مسافران نوروزی با اشغال نکردن بی‌مورد خط تلفن ۱۱۵، به نجات جان هموطنان‌مان کمک کنند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه همکاران ما در مراکز اورژانس در ۱۱ ماه گذشته حدود ۳۲۵۷ مورد ماموریت انجام دادند، افزود: از این تعداد ۱۶۰۰ مورد آن شهری و ۱۶۵۷ مورد آن جاده‌ای ثبت شده است. 

به گفته مسئول فوریت‌های پزشکی اردستان بیشترین ماموریت‌هایی که پرسنل اورژانس ۱۱۵ انجام دادند ماموریت‌های تنفسی و قلبی ناشی از ویروس کرونا بوده است. همچنین همکاران ما به ۱۰۶۹ ماموریت تصادفی اعزام شدند که ۳۹۴ مورد آن شهری بوده است.

مطیعی همچنین به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد که با مشاهده آمبولانس، خودروی خود را به سمت راست جاده هدایت کرده و با بازکردن مسیر عبور آمبولانس، به نجات جان انسان‌ها کمک کنند.

مسئول فوریت‌های پزشکی اردستان، خاطرنشان کرد: شهرستان اردستان دارای ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ است که امسال در طرح سلامت نورزی به مسافران و همشهریان خدمات مورد نیاز را ارائه خواهند کرد. شماره تلفن ۱۱۵ همانند گذشته و به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها