کد خبر: 543636
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۲۰:۱۹:۰۱
| |

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

شوتی‌ها عامل ۳۰درصد تلفات جاده ای کهگیلویه و بویراحمد/ استقرار ایستگاه ایست و بازرسی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر استقرار ایستگاه‌های ایست و بازرسی در محورهای استان برای کاهش تلفات خودروهای شوتی در ایام عید تاکید کرد.

شوتی‌ها عامل ۳۰درصد تلفات جاده ای کهگیلویه و بویراحمد/ استقرار ایستگاه ایست و بازرسی
کد خبر: 543636
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۲۰:۱۹:۰۱

سید علی احمدزاده در نشست فوق‌العاده شورای ترافیک استان با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها برای کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای در نوروز ۱۴۰۱ پای کار باشند، گفت: ۳۰ درصد تلفات و حوادث جاده‌ای مربوط به شوتی‌هایی است که غیرقانونی اقدام به جابه‌جایی اتباع کشور افغانستان می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ایستگاه‌های ایست و بازرسی در محورهای استان مستقر شود، افزود: اعتبارات ایستگاه‌های ایست و بازرسی را به طور کامل تامین می‌کنیم لذا نیروی انتظامی اقدامات لازم را انجام دهد تا شاهد کاهش تردد شوتی و در نتیجه کاهش تلفات و حوادث رانندگی باشیم.

وی بر اصلاح و حذف نقاط حادثه‌خیز در محورهای استان تاکید کرد و افزود: در جلسه‌ای که در تهران با حضور سردار هادیان‌فر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا برگزار شد توضیح دادم که تمام جاده‌های درون استانی کهگیلویه و بویراحمد حادثه‌خیز است و باید تدابیری اتخاذ شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حوزه عمرانی استانداری با مشارکت راهداری و پلیس نقاط حادثه‌خیز را مشخص کنند تا اعتبار اختصاص داده شود.

احمدزاده از افزایش ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار جدید به اعتبارات مصوب سفر آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور به استان با اختیارات درون استانی خبر داد و تصریح کرد: ۲۰۰ میلیارد از محل وزارت نفت و ۵۰۰ میلیارد تومان از طریق برنامه و بودجه به استان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه دوربین‌های پایش تصویری در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد، ادامه داد: برای بهسازی حاشیه رودخانه بشار ۵۰ میلیارد تومان به وزارت نفت پیشنهاد و مورد موافقت قرار گرفت بنابراین شهرداری‌ یاسوج هر چه سریعتر طرح ساماندهی این رودخانه را ارائه دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با گلایه از شهرداری‌ها و عدم ساماندهی نیروها عنوان کرد: نقاط حادثه‌خیز در محورهای درون استانی و همچنین نقاط روستایی شناسایی و تابلو نصب شود.

احمدزاده تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود در ایام نوروز شاهد حجم بالایی از حضور مسافران باشیم لذا گشت‌های نیروی انتظامی در همه محورها فعال شود تا شاهد کاهش تلفات و حوادث باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها