کد خبر: 543614
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۸:۱۹:۵۱
| |

اطفاء ۴۶ حریق در چهارشنبه آخر سال در اسفراین

معاون خدمات شهری شهرداری اسفراین گفت: نیروهای آتش نشانی شهرداری اسفراین طی آماده باش شب چهارشنبه سوری در سطح شهر اسفراین ۴۶ مورد آتش سوزی را اطفا کردند.

اطفاء ۴۶ حریق در چهارشنبه آخر سال در اسفراین
کد خبر: 543614
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۸:۱۹:۵۱

صبح امروز قاسم نیک گفتار، معاون خدمات شهری شهرداری اسفراین در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام اطفا ۴۶ مورد حریق شب چهارشنبه سوری در اسفراین، اظهارکرد: ۷ تیم امدادی و اطفای حریق با خودروهای سبک و سنگین آتش نشانی و امدادی و با ۳۰ آتش نشان از عصر یکشنبه تا بامداد چهارشنبه حوادث چهارشنبه سوری سطح شهر را پوشش دادند.

به گزارش فارس، وی گفت: در حوادث آتش سوزی چهارشنبه سوری علاوه بر اطفای آتش در خیابان‌ها و محلات سطح شهر یک دستگاه موتور سیکلت در خیابان فرومندی دچار آتش سوزی شد که با حضور نیروهای آتش نشانی این حریق اطفا شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اسفراین از ۳۲ مورد مزاحمت تلفنی برای آتش نشانی اسفراین در شب چهارشنبه سوری خبر داد و افزود: اطفای یک مورد آتش‌سوزی گزارش شده نیز در ورودی شهرک فرطان با مقاومت تعدادی از افراد حاضر در محل مواجه شد با همکاری نیروهای انتظامی آتش نشانان موفق به اطفای آتش سوزی در این محل شدند

وی گفت: علاوه‌ بر نیرو های آتش نشانی ۲۰ نیروی خدمات شهری و۱۰ نیروی فضای سبز شهرداری با ۵ خودرو با همراهی ۳۰ نفر از نیروهای انتظامی شهرستان کار حفاظت از فضای سبز شهری و پارک‌ها و سطح شهر در حوادث چهارسنبه سوری به عهده داشتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها