کد خبر: 543552
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۳:۱۰:۵۶
| |

عملیات پیچیده برای دستگیری باند سارقان مسلح مسافرکش نما

پلیس در یک عملیات پیچیده سارقان مسلح که 40 فقره سرقت کرده اند را دستگیر کرد

عملیات پیچیده برای دستگیری باند سارقان مسلح مسافرکش نما
کد خبر: 543552
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۳:۱۰:۵۶

اعضای باند سارقان مسلح مسافرکش نما که 40 سرقت مسلحانه انجام داده بودند در عملیاتی پیچیده بازداشت شدند. 

به گزارش اعتماد آنلاین ، سردار "علیرضا لطفی" در تشریح این خبر گفت: بدنبال اعلام 2 فقره سرقت مسلحانه از مسافران توسط راننده و سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری با استفاده از سلاح گرم، کاراگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران به دست آوردند که اعضای این باند 6 نفره بوده  و در یکی از شهرستان استان تهران ساکن هستند.

وی  افزود: در ادامه بررسی ها، مخفیگاه سارقان مسلح  در یکی از شهرستان های استان تهران شناسایی و پس از هماهنگی قضائی کاراگاهان راهی مخفیگاه متهمان شدند و به دست آوردند سارقان مسلح در درگیری مسلحانه، اقدام به تیراندازی و مجروح کردن سه تن از اهالی شهرستان شده  و بدنبال آن به شهرهای اطراف تهران گریخته اند.

شگر عجیب برای فرار از دست پلیس

رئیس پلیس آگاهی تهران توضیح داد: متهمان که  روزانه مخفیگاه های خود را تغییر می دادند، پس از یک هفته اقدامات پلیسی و اطلاعاتی توسط کاراگاهان معاونت مبارزه با جرایم جنایی موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی و  ۴ تن از اعضای این باند را در یکی از شهرستان های اطراف تهران دستگیر کردند.

سردار لطفی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات، 2 عضو دیگر این باند نیز در یکی از شهرستان های جنوب غربی کشور بازداشت و یک قبضه سلاح شکاری از آنان کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: در تحقیقات اولیه،  سارقان به 40 فقره سرقت مسلحانه تحت عنوان مسافرکش از شهروندان اعتراف و اظهار داشتند سرقت ها را در  محدوده های جنوبی تهران انجام داده اند.

به گفته سردار لطفی شناسایی مالخران اموال مسروقه و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها