کد خبر: 543400
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۲۰:۰۸:۵۶
| |

آمار افزایشی مصدومان چهارشنبه سوری در تهران

​سرپرست مرکز اورژانس تهران از آمار افزایشی مصدومان چهارشنبه سوری تهران خبر داد.

آمار افزایشی مصدومان چهارشنبه سوری در تهران
کد خبر: 543400
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۲۰:۰۸:۵۶

دکتر یحیی صالح طبری در این باره اظهار کرد: متاسفانه از امروز که روز چهارشنبه سوری است از ساعت ٨ صبح روز جاری تا به حال ٢٢ نفر مصدوم شدند که ١٢ نفر به بیمارستان منتقل شدند و ۹ نفر در محل درمان شدند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: از ابتدای اسفند ماه ۴٨ نفر مصدوم شدند که ٢۶ نفر به بیمارستان و ٢١ نفر در محل درمان شدند. ۴٨ نفر دچار مصدومیت شدند. یک نفر جان خود را از دست داده است. ٢۶ نفر نیز به بیمارستان منتقل و ٢١ نفر در محل درمان شدند. همچنین از ابتدای بهمن ماه تا کنون سه نفر فوت کردند. آمار مصدومان تهران افزایشی است.

۵۲ مصدوم از ابتدای اسفند

همچنین به گفته سعید مهر سروش -سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران- از ٨ صبح امروز تعداد کل مصدومین و جانباختگان ٢۶ نفر بود. ١۴ نفر به بیمارستان منتقل شدند و ١١ نفر در محل درمان شدند و ١ نفر جان باختند. 

وی ادامه داد: از ابتدای اسفند ماه تا ساعت ٢٠ روز جاری در مجموع ۵٢ نفر مصدوم شدند که ٢٨ نفر به بیمارستان منتقل شدند و ٢٣ نفر در محل درمان شدند.

مهر سروش گفت: ١٠ درصد از مصدومان خانم و ٩٠ درصد آقا بودند.

وی در خصوص بیشترین آسیب های چشمی گفت: ٢۴ درصد آسیب چشمی، ٣٣ درصد سوختگی و انواع تروما که بر اثر انفجار ایجاد شده ۴٣ درصد بوده است.

مهرسروش تاکید کرد: ١١ تا ٢٠ سال ۶١ درصد و بیشترین آمار به تفکیک سن در این گروه است. سن ٢١ تا ٣٠ سال ١۴ درصد مصدومان را تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها