پیام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی رحلت آیت الله علوی گرگانی

​در پی ارتحال آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی فقیه و مرجع بصیر «اعلی‌الله مقامه الشریف»، حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیام تسلیت صادر کرد.

پیام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی رحلت آیت الله علوی گرگانی
کد خبر: 543398
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۹:۵۸:۰۲

​در پی ارتحال آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی فقیه و مرجع بصیر «اعلی‌الله مقامه الشریف»، موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت موسی‌پور به شرح زیر است  :

خبر درگذشت آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی فقیه و مرجع بصیر «اعلی‌الله مقامه الشریف» موجب تاثر و تاسف فراوان گردید. این مرزبان ساحت فکری و اندیشه ای از اساتید مبرز حوزه‌ی علمیه قم و از برجستگان علمی و عملی در آن حوزه‌ی مبارک بود. بهره مندی معظم‌له از محضر بزرگانی همچون حضرات آیات عظام بروجردی، امام خمینی، گلپایگانی و اراکی رحمت الله علیهم اجمعین در کارنامه علمی ایشان ثبت و همواره عمر شریف و با برکت خود را در جهاد علمی و دفاع از مقدسات امت اسلامی و مسائل بر حقّ آن سپری کرد.

در مسائل انقلاب و کشور، دلسوزانه و مسئولانه ورود میکرد و پشتیبانی صادق برای رهبر معظم انقلاب، نظام اسلامی و مدافعی مجاهد در حفظ آرمان ها وارزش ها محسوب می‌گشت. رحلت ایشان برای جامعه‌ی علمی دینی کشور مایه‌ی تأسف است.

این ضایعۀ تلخ را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم «ارواحنا له الفداء»، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی»، مراجع معظم تقلید، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، ملت مؤمن و انقلابی ایران، شاگردان، مقلدان و ارادتمندانشان و به ویژه بیت مکرم و فرزندان گرامی ایشان، تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای آن عالم بزرگوار از درگاه خداوند منّان، رحمت و غفران واسعۀ الهی و برای بستگان، دوستداران و خاندان معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها