کد خبر: 542598
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ۲۰:۳۳:۳۱
| |

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ از بارندگی در ۱۹ استان تا وزش باد شدید/ هراز مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ از بارندگی در ۱۹ استان تا وزش باد شدید/ هراز مسدود است
کد خبر: 542598
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ۲۰:۳۳:۳۱

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگویی از انسدادجاده اردکان - نایین و بالعکس در استان یزد به دلیل وزش باد شدید وگردوخاک و نبود دید کافی برای رانندگی و پایین آمدن ایمنی تردد بصورت موقت تا اطلاع بعدی خبر داد.

به گزارش فارس، وی گفت: تیمهای پلیس راه و راهداری در محل حضور دارند.

سرهنگ شیرانی با اشاره به انسداد جاده هراز به علت اجرای عملیات عمرانی تونل و ایمن سازی مسیر تا ساعت ۲۴ روز ۲۴ اسفند تصریح کرد: مسیر جایگزین جاده فیروزکوه و آزادراه تهران شمال و جاده چالوس خواهد بود.

 وی گفت: تردد در محورهای چالوس و فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) عادی و روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد: در برخی از جاده های استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و زنجان بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان های اردبیل ، قزوین ، کردستان ، کرمانشاه ، همدان ، مرکزی ، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری ، گیلان ، مازندران ، البرز ، تهران ، گلستان ، سمنان ، خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش باران و وزش باد شدید و گردوخاک در برخی از جاده های استان های اصفهان و یزد گزارش شده است.

وی به رانندگان توصیه کرد که با توجه به بارندگی که باعث افزایش لغزندگی معابر و احتمال خطر تصادف و واژگونی ها شده ، کاهش سرعت در رانندگی و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی را مدنظر قرار دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها