کد خبر: 542548
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ۱۵:۴۵:۱۸
| |

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی:

استفاده از ظرفیت نهادهای انقلابی برای تحقق سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ضروری است

رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: استفاده از ظرفیت های مادی و معنوی نهادهای انقلابی برای تحقق سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و بیانیه گام دوم انقلاب در تعلیم و تربیت امری ضروری است.

استفاده از ظرفیت نهادهای انقلابی برای تحقق سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ضروری است
کد خبر: 542548
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ۱۵:۴۵:۱۸

احمد محمودزاده در نشستی مشترک برای بررسی زمینه های همکاری بسیج فرهنگیان و مؤسسه راهیان کوثر با سردار صابر ماهانی فرمانده بسیج فرهنگیان و مدیر عامل مؤسسه آموزشی و فرهنگی کوثر افزود: یکی از مأموریت های دستگاه تعلیم و تربیت علاوه بر انتقال دانش، انتقال ارزش ها و معارف انقلاب اسلامی بین نسل‌ها، جامعه پذیر کردن دانش آموزان و آماده کردن فرزندان برای زندگی آینده و در یک جمله تربیت انسان هایی در تراز انقلاب اسلامی است که مجموعه بسیج فرهنگیان می‌تواند در این زمینه منشأ خدمات ویژه ای باشد.

به گزارش ایرنا، از سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، وی افزود: در آموزش و پرورش با بهره گیری از همه ظرفیت ها و مشارکت عمومی مردم و نهادهای انقلابی باید بتوانیم زمینه تربیت چنین نسلی را فراهم سازیم.

محمودزاده تاکید کرد: با توجه به اینکه این مأموریت سنگین به تنهایی از عهده آموزش و پرورش بر نمی آید، ظرفیت های موجود در سایر دستگاه ها و نهادهای انقلابی و خیرین می تواند در این خصوص به مدد و یاری آموزش و پرورش بیاید.

معاون وزیر آموزش و پرورش فعالیت مدارس راهیان کوثر را در این راستا قلمداد کرد و گفت: این مدارس می توانند با اجرایی کردن سند تحول بنیادین که از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، زمینه تربیت جوانان انقلابی و جهادی را در کشور مهیا کنند.

محمودزاده افزود: اگر بنا است در نظام آموزش آموزش و پرورش سند تحول بنیادین اجرا شود و برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب کادرسازی و تربیت نیرو انجام پذیرد، مدارس راهیان کوثر در کنار دیگر مدارس باید پیشتاز این حرکت عظیم فرهنگی و آموزشی و تربیتی باشند.

وی عنوان کرد: در این راستا ضروری است سرمایه گذاری های لازم صورت پذیرد و با حمایت از مدارس و روحیه جهادی ضمن مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن زمینه های لازم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فراهم شود.

در این نشست صابر ماهانی رییس سازمان بسیج فرهنگیان و مدیر عامل مؤسسه کوثر ضمن تأکید بر همکاری در زمینه آموزشی-پرورشی و فرهنگی، به اهداف متعالی طرح اساسی مؤسسه راهیان کوثر پرداخت. وی با تاکید بر جامه عمل پوشاندن فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مؤسسه آموزشی و فرهنگی راهیان کوثر، زمینه همکاری این مدارس، با سازمان مدارس و مراکز غیردلتی و توسعه مشارکت های مردمی را خواستار شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها