کد خبر: 542018
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۱۵:۳۴:۵۹
| |

۳۹۵ نفر امسال در سوانح رانندگی استان همدان جان باختند

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: ۳۹۵ نفر ۱۱ ماهه امسال در سوانح رانندگی درون و برون شهری این استان جان خود را از دست دادند.

۳۹۵ نفر امسال در سوانح رانندگی استان همدان جان باختند
کد خبر: 542018
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۱۵:۳۴:۵۹

«ارتین کمالی» روز سه شنبه افزود: آمار متوفیان سوانح رانندگی در جاده‌های برون و درون شهری این استان در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا، وی از افزایش ۱۳ درصدی مصدومان حوادث رانندگی در استان خبر داد و ادامه داد: ۶ هزار و ۵۳ نفر در تصادفات امسال مجروح شدند که این آمار در ۱۱ ماهه سال گذشته پنج هزار و ۳۵۰ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان خاطرنشان کرد: افزایش حجم سفرها و ترددها در ۱۱ ماه امسال نسبت به مدت مشابه قبل با وجود شیوع کرونا از جمله علل افزایش آمار تلفات و صدمات جرحی حوادث رانندگی است.

کمالی ادامه داد: قرارگیری استان همدان در کریدور ارتباطی غرب کشور موجب افزایش ترددها در راه‌های استان شده که نقش موثری در افزایش تصادفات و آمار مرگ و میر و تصادفات جرحی آن دارد.

وی اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات، توجه به علائم رانندگی و اخطارهای پلیس و نهادینه شدن فرهنگ رانندگی در میان مردم نقش موثری در کاهش آمار فوتی‌ها و مصدومان تصادفات جاده‌ای دارد که باید با نقش آفرینی دستگاه های متولی و فرهنگی به مرحله اجرا برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها