کد خبر: 541677
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۱۵:۴۳:۱۳
| |

۲۰ تریلر حامل روغن نباتی قاچاق در بم توقیف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف ۲۰ دستگاه تریلر و کامیون حامل بیش از ۲۳۶ هزار لیتر روغن خوراکی هنگام انتقال غیرمجاز به شرق کشور طی ۲ روز اخیر خبر داد.

۲۰ تریلر حامل روغن نباتی قاچاق در بم توقیف شد
کد خبر: 541677
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۱۵:۴۳:۱۳

سردار عبدالرضا ناظری روز یکشنبه در این زمینه توضیح داد: ماموران واحد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان بم در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا با پایش محور مواصلاتی بم- زاهدان در مجموع ۲۰ دستگاه تریلر و کامیون حامل روغن خوراکی را طی ۲ روز متوقف کردند.

به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: طی این طرح و در بازرسی از این تعداد کامیون در مجموع ۲۳۶ هزار و ۹۶۵ لیتر انواع روغن خوراکی بدون مجوز که هم به صورت فله ای و هم بسته بندی به منظور خروج از کشور در حال انتقال به مناطق شرقی کشور بود کشف و با اجرای این طرح در پایان سال از قاچاق این حجم سنگین روغن خوراکی جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی ۲۰ متهم مرتبط با این محموله ها به مرجع قضایی بیان کرد: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش مجموع این محموله بیش از ۴۵ میلیارد ریال برآورد شده است و حتما اینگونه طرح ها در ایام پایانی سال با جدیت بیشتری در سراسر استان استمرار خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها