کد خبر: 541373
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۲۰:۴۷:۵۶
| |

وزیر بهداشت تأکید کرد:

ضرورت توسعه کشت گیاهان دارویی و استفاده از طب ایرانی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه کشت گیاهان دارویی و استفاده از طب ایرانی باید موردتوجه قرار گیرد، گفت: استان گلستان در حوزه کشت گیاهان دارویی از استعداد زیادی برخوردار است.

ضرورت توسعه کشت گیاهان دارویی و استفاده از طب ایرانی
کد خبر: 541373
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۲۰:۴۷:۵۶

 عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در دو شهرستان آزادشهر و رامیان اقوام مختلف در سایه وحدت و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می کنند که این وحدت مثال زدنی یک نشان ملی است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه مردم ایران در امتحانات مختلف سربلند بیرون آمدند، افزود: دشمن همیشه به دنبال سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود لذا از اول انقلاب اسلامی توطئه های مختلف را علیه ایران اسلامی به کار گرفت و امروز نیز تحریم های ناجوانمردانه را علیه کشورمان به راه انداخت که هدف از این تحریم ها از پای درآوردن اقتصاد کشور است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه جنگ همچنان ادامه دارد و در جنگ امروز سنگرها مخفی است، بیان کرد: باید با کار و تلاش توطئه های دشمنان را خنثی کنیم، خوشبختانه مردم کشورمان شجاعانه در برابر دسیسه های دشمنان ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها از امتحان شیوع کرونا سربلند خارج شدیم و تمامی سازمان های جهانی کشور ایران را در پیشگیری و درمان کرونا موفق می دانند، تأکید کرد: امروزه بسیاری از کشورهای به اصطلاح پیشرفته در برابر کرونا ناتوان شدند و مرگ و میرهای بالا را به ثبت رساندند.

عین اللهی از تزریق نزدیک به 143 میلیون دوز واکسن کرونا در کشور خبر داد و یادآور شد: تاکنون معادل 91 درصد از جمعیت هدف دوز نخست و 85 درصد دوز دوم و 35 درصد دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند این در حالی است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته میزان تزریق واکسن به 60 درصد هم نرسید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه کشت گیاهان دارویی و استفاده از طب ایرانی یکی از مسائل مهم است که باید موردتوجه قرار گیرد، بیان کرد: استان گلستان از استعداد کشت گیاهان دارویی برخوردار است که باید زمینه گسترش کشت گیاهان دارویی در این استان فراهم شود.

وی وضعیت جمعیتی کشور را بحرانی خواند و گفت: در حال حاضر رشد جمعیت ما منفی است و می توان گفت از لحاظ جمعیت وضعیت ما قرمز است، خطر آینده ما نیروی انسانی است و اگر نیروی انسانی نداشته باشیم و جمعیت ما به سمت پیری برود کشور با مشکل مواجه می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها