دادستان کل کشور:

وضعیت اقتصادی کشور نتیجه ترک فعل برخی مسئولین و مدیران سابق است

دادستان کل کشور گفت: اگر مسئولین در جمهوری اسلامی تکالیفشان را به درستی انجام می‌دادند شاهد اختلاف طبقاتی در کشور نبودیم.

وضعیت اقتصادی کشور نتیجه ترک فعل برخی مسئولین و مدیران سابق است
کد خبر: 541075
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۶:۴۸:۴۸

محمد جعفر منتظری در نشست سالانه دبیران مجامع مطالبه گران کشوری ضمن ابراز خرسندی از وجود نهادهای مردمی در نقش نظارت مردمی برای مبارزه با فساد اظهارداشت: اصل چنین قرارگاهی که به صورت مردمی اجرا می‌شود مورد توجه دستگاه قضایی است و این می‌تواند زمینه همکاری قوه قضاییه با مطالبه‌گران را فراهم کند.

به گزارش تسنیم، منتظری  افزود: دادستانی کل کشور در راستای بهبود وضعیت کشور با مطالبه‌گران همراه خواهد بود؛ هرکاری که مطالبه‌گران انجام دهند که به وضع موجود کمک کند دادستانی‌های سراسر کشور با آنها همکاری خواهند کرد.

دادستان کل کشور با اشاره به عملکرد مسئولین در دولت‌های قبل گفت: اگر مسئولین در جمهوری اسلامی تکالیفشان را به درستی انجام می‌دادند وضعمان به مراتب از حال حاضر بهتر بود.

وی ادامه داد: اگر دولتمردان به خصوص در دولت قبل به دغدغه‌های رهبر انقلاب توجه می‌کردند، امروز شاهد این چنین اختلاف طبقاتی و فسادهای گسترده  نبودیم.

منتظری عنوان کرد: پیشگیری از فساد ضروری است اما نباید به گونه باشد که افشای آن سبب سوء استفاده دشمن و رسانه‌های معاند شود.

دادستان کل کشور ضمن توصیه به مطالبه‌گران در رابطه با توجه به تقوای الهی گفت: چنگ زدن به ریسمان الهی و پرهیزگاری سبب می‌شود تا به راحتی حق و باطل را از یکدیگر تشخیص دهید در واقع اولین نیاز مطالبه‌گران از نگاه قرآن همان تقوای الهی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها