کد خبر: 540804
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۰ ۱۵:۱۷:۱۶
| |

۳۲۳۸ بیمار مبتلا به کرونا در همدان جان باختند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از جان باختن ۳ هزار و ۲۳۸ بیمار مبتلا به کرونا از ابتدای بیماری در همدان خبر داد.

۳۲۳۸ بیمار مبتلا به کرونا در همدان جان باختند
کد خبر: 540804
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۰ ۱۵:۱۷:۱۶

علیرضا توقیری با اشاره به آمار کرونا تا امروز در استان همدان اظهار کرد: تعداد مراجعین سرپایی جدید با علائم تنفسی مشکوک به کرونا ۳ هزار و ۱۷۳ نفر هستند.

به گزارش فارس، وی با اشاره به ۷۸ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر افزود: در حال حاضر ۴۹۲ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۴ نفر در مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از جان باختن ۳هزار و ۲۳۸ بیمار از ابتدای شیوع کرونا در استان خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۳ بیمار فوت کرده‌اند.

وی از شناسایی ۱۴۲ هزار و ۳۶۰ بیمار مبتلا به کرونا از ابتدای بیماری سخن به میان آورد و افزود: ۲۸ هزار و ۹۶۸ بیمار مبتلا نیز تاکنون بهبود یافته‌اند. 

توقیری مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان را ۳ میلیون و ۶۶ هزار و ۵۴۰  دز عنوان کرد و گفت: یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۵۷۴ دز در نوبت اول، یک‌میلیون و  ۱۹۱ هزار و ۳۴۸ دز در نوبت دوم و ۵۱۱ هزار و ۶۱۸ دز در نوبت سوم تزریق شده است. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها