کد خبر: 540564
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۱۸:۰۱:۴۷
| |

افزایش تعداد نمایندگان خواستار برگشت طرح صیانت به صحن علنی

عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت از افزایش تعداد امضاها برای بازگشت طرح موسوم به صیانت به صحن علنی مجلس خبر داد.

افزایش تعداد نمایندگان خواستار برگشت طرح صیانت به صحن علنی
کد خبر: 540564
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۱۸:۰۱:۴۷

جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت در صفحه شخصی خود در توئیتر از افزایش تعداد نمایندگان متقاضی بازگشت طرح صیانت برای بررسی در صحن علنی مجلس خبر داد و نوشت: تعداد نمایندگانی که نامه درخواست برگشت طرح ‎صیانت به صحن را امضا کرده‌اند از ۱۷۵ نفر گذشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعلام شدن رأی موافق بخشی از اعضای کمیسیون مشترک به کلیات طرح نظام تنظیم مقررات فضای مجازی موسوم صیانت، معاونت قوانین مجلس در نامه‌ای اعلام کرد رأی گیری برای کلیات این طرح خلاف آیین نامه داخلی مجلس بوده و آنچه برایش رأی گرفته شده، خلاف طرح ابتدایی بوده که از صحن علنی به کمیسیون مشترک رفته است.

بعد از این اتفاق رشیدی کوچی شروع به جمع آوری امضا از نمایندگان مجلس کرد تا اگر این امضاها به حد معین برسد طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی بار دیگر در صحن علنی مجلس بررسی شود.

اسامی نمایندگان خواستار طرح صیانتآقای رشیدی کوچی که سخنگوی فراکسیون شفافیت مجلس است، خواستار بررسی طرح صیانت در صحن علنی به جای کمیسیون مشترک "برای شفافیت بیشتر" شده است.

این در حالی است که آقای تقی پور، رئیس کمیسیون مشترک طرح موسوم به صیانت دیروز پس از تصویب کلیات طرح به خبرنگاران گفت "بررسی طرح صیانت در مجلس شفافیت بی‌سابقه‌ای داشته است. "

او گفت "هدف از این طرح رفع تبعیض میان به بستر‌های مجازی داخلی و خارجی است و بستر‌های مجازی خارجی باید قوانین و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران را رعایت کنند. "

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها