کد خبر: 540416
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۰۹:۴۵:۵۰
| |

رئیس سازمان اورژانس کشور:

ارائه آمار صحیح و اطلاع رسانی درست خط قرمز ما است

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: خط قرمز ما این است که حتماً در اطلاع رسانی و ارائه آمار و ارقام درست و راست گویانه عمل کنیم چراکه هیچ غلوی را نمی‌پذیریم.

ارائه آمار صحیح و اطلاع رسانی درست خط قرمز ما است
کد خبر: 540416
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۰۹:۴۵:۵۰

اجلاس رؤسای روابط عمومی سازمان اورژانس کشور با محوریت چهارشنبه سوری و امداد نوروزی و کارگاه آموزشی با حضور جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور، محمدمهدی قاسمی رئیس شبکه سلامت، محمد هاشمی سرپرست روابط‌عمومی وزارت بهداشت و معاونین سازمان اورژانس کشور امروز یکشنبه هشتم اسفند ماه سال جاری در سوله بحران گلابدره برگزار شد.

به گزارش مهر، رئیس سازمان اورژانس کشور در این مراسم اظهار کرد: امسال ماجرای ما با سال گذشته فرق دارد و همه مسئولین به این جمع بندی رسیده‌اند که ان‌شاالله مردم بتوانند با عبور از ۲ سال سخت کرونا، بتوانند از تعطیلات نوروزی به نحو مطلوب استفاده کنند و از طرفی پایان نوروز امسال به ماه رمضان منتهی می‌شود و دردسرهای خودش را دارد و باید برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مردم از کرونا خسته شده‌اند و می‌خواهند از نوروز و تعطیلات نهایت استفاده را کنند و ما با تمام توان برای ارائه خدمات امدادی نوروزی تلاش خواهیم کرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: قطعاً با ترافیک شدید روبرو هستیم و شهرهای زیارتی با ترافیک انبوهی مواجه خواهند بود و همه اینها زنگ آماده باشی است که آماده خدمت رسانی کامل باشیم

میعادفر یادآور شد: برای امداد نوروزی همه دانشگاه‌های علوم پزشکی به کمک ما می‌آیند و جلساتی هم با صدا و سیما داشته‌ایم و با تمام توان به میدان می‌آیند و در کنار ما هستند.

وی همچنین اضافه کرد: این خط قرمز ما این است که حتماً در اطلاع رسانی و ارائه آمار ارقام درست و راست گویانه عمل کنید ما هیچ غلوی را نمی‌پذیریم و البته فراموش نکنید که ممکن است برخی از آمارها قابل گفتن نباشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها