کد خبر: 540293
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ ۱۶:۲۶:۴۸
| |

بررسی طرح نظارتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره عملکرد مجلس و شورای شهر

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از بررسی طرح نظارتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره عملکرد مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر خبر داد.

بررسی طرح نظارتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره عملکرد مجلس و شورای شهر
کد خبر: 540293
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ ۱۶:۲۶:۴۸

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه جلسه شورا با حضور اکثریت اعضا به ریاست حدادعادل و دبیری پرویزسروری تشکیل شد و اعضای جدید نیز حضورداشتند، اظهار داشت: سیاست ائتلاف ادامه منظم جلسات و سیاستگذاری برای ادامه مسیر است لذا با عضویت افرادی موثر تلاش می‌کند آسیب‌های خود را برطرف نماید.

به گزارش فارس، وی افزود: در جلسه اخیر شاهد حضور مجدد تقوی عضو برجسته جامعه روحانیت مبارز، همچنین حضور بی آزار از روحانیون جوان و خوشنام تهران، حمیدرضا مقدم فر، امیرآبادی فراهانی و داوری از فعالان حوزه رسانه بودیم و امیدواریم تا با تکمیل وترمیم درترکیب درحوزه کارشناسی ائتلاف تقویت شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن اشاره به ارائه تحلیل و اخبار از سوی حمیدرضا مقدم فر و داوری برای اعضا در باب آخرین وضعیت سیاسی منطقه، مذاکرات و سفر رییس جمهور به قطر اعلام کرد: طرح نظارتی شورای ائتلاف درباره عملکرد مجلس و شورای شهر در حال بررسی‌ است و پس از مطالعات تکمیلی در جلسه ائتلاف مطرح و با نظر اعضا مصوب خواهد شد. توضیحات بیشتر در باب این طرح مهم در زمان مقتضی به اطلاع مردم خواهد رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها