کد خبر: 539741
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۲۱:۵۸:۳۲
| |

دیدار دادستان تهران با ۸۵ نفر از شهروندان در برنامه ملاقات مردمی

دادستان تهران با حضوردر برنامه امروز ملاقات مردمی، پای درد دل و اظهارات ۸۵ تن از مراجعه کنندگان نشست و از نزدیک به مشکلات و درخواست های حقوقی و قضایی آنها رسیدگی کرد.

دیدار دادستان تهران با ۸۵ نفر از شهروندان در برنامه ملاقات مردمی
کد خبر: 539741
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۲۱:۵۸:۳۲

صبح امروز چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰، علی صالحی، دادستان تهران به همراه جمعی از معاونان خود در برنامه ملاقات مردمی دادستانی تهران حضور یافت و در دیدار چهره به چهره با متقاضیان و مطالعه پرونده های قضایی، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست های آنان صادر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در این برنامه احمد رحمانیان، معاون اول، احمدعلی فیروزجایی معاون دادستان درامور زندان ها، مرتضی تورک، معاون اجرای احکام، سید مهدی رضا کاظمی، معاون دادستان درامور ضابطین، عباس فرزادنیا، معاون نظارت و بازرسی و سید عباس حسینی و مدیر روستا، معاونان قضایی دادستان تهران نیز حضور داشتند.

بنا به این گزارش، مهمترین درخواست های متقاضیان ملاقات مردمی عبارتند از تسریع در رسیدگی قضایی، احقاق حق، عفو و تخفیف مجازات زندانیان و استفاده از ارفاق های قانونی شامل آزادی مشروط، پابند الکترونیک و آزادی تحت سامانه های هوشمند برای محکومان به مجازات حبس که با مطالعه پرونده ها در چارچوب موازین و ضوابط قانونی مورد رسیدگی قرار می گیرد.

برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادستانی تهران، در راستای تأکیدات دادستان تهران مبنی بر تکریم اربای رجوع، اجرای سند تحول قضایی و برنامه عملیاتی ۱۴۰۰ دادسرای تهران و به منظور تسریع در رسیدگی های قضایی و اعمال نظارت دادستانی بر روند امور با مسئولیت معاونت اول دادستانی تهران و برنامه ریزی قبلی، روز چهارشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی دادستانی تهران برگزار می گردد.

معاونان دادستان تهران در سرپرستی نواحی ۳۲گانه دادسرا هم روزانه و بدون نوبت قبلی پذیرای ارباب رجوع در محل کار خود هستند و به درخواست ها و مشکلات آنان رسیدگی می کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها