کد خبر: 539599
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۱۱:۲۰:۰۴
| |

معاون عمرانی شهرداری منطقه ۵ خبر داد:

بهره برداری از مجموعه "ورزشگاه کن" در سال آینده

معاون عمرانی شهرداری منطقه ۵ از بهره برداری مجموعه ورزشی کن در اوایل سال آینده خبر داد.

بهره برداری از مجموعه "ورزشگاه کن" در سال آینده
کد خبر: 539599
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۱۱:۲۰:۰۴

محمدباقر اسدی در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی منطقه ۵ گفت: مجموعه شهربانو در منطقه ۵ پیشتر ساخته شده بود، اما با استفاده از ظرفیتهای مردمی این مجموعه بهسازی شد و در آن از تکنولوژی های نوین تصفیه آب بهره گرفته شد، این پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان شامل استخر و مجموعه سرپوشیده ورزشی برای بانوان تکمیل شده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: پروژه دیگری که امروز خبرنگاران از آن بازدید کردند مجموعه "ورزشکار کن" در محله محروم کن است که شرایط خوبی برای ارتقاء سرانه ورزشی این محله فراهم می‌کند به شکلی که از زمین فوتبال روباز و سوله‌ای به مساحت ۸۶۰ متر برای انواع رشته‌های ورزشی بهره گرفته خواهد شد. این مجموعه دارای محیط اداری، سرویس‌های بهداشتی نیز است که در حال حاضر پیشرفت ۹۰ درصدی را پشت سر گذاشته و می‌توان ابتدای سال آینده از آن بهره برداری کرد.

معاون عمرانی شهرداری منطقه ۵ به پروژه سرای محله اکباتان نیز اشاره کرد و افزود: این مجموعه پیشتر ساخته شده بود اما گذشت زمان کیفیت لازم بهره برداری را پایین آورده بود؛ لذا بازسازی، تکمیل و توسعه آن در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر این مجموعه پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی را سپری کرده و می تواند در اردیبهشت سال آینده به بهره برداری برسد.

وی در خصوص اعتبار هزینه شده برای مجموعه ورزشگاه کن تصریح کرد: این مجموعه در چند بخش احداث و تکمیل شده و مجموعا ۶  میلیارد تومان هزینه دربرداشته است، سرای محله اکباتان نیز اعتباری معادل ۳ میلیارد تومان در برداشته است. مجموعه سرای محله اکباتان در مساحت ۱۲۵۰ متر مربع در سه طبقه احداث و تلاش شده که بهره برداری حداکثری از فضاهای این مجموعه انجام شود. نواقص موجود در این مجموعه در بازسازی مورد توجه قرار گرفته و ایمنی سازی و توسعه آن با تعریف کاربری‌های کامل شامل خانه سلامت، سالن آمفی تئاتر و کتابخانه عمومی در آن احداث شده است. تلاش شده در تکمیل مجموعه سرای محله اکباتان نمای ساختمان به گونه ای باشد که با ساختمانهای اکباتان همخوانی داشته باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها