کد خبر: 539451
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۱۷:۵۸:۰۳
| |

طی مراسمی با حضور رییس سازمان زندان ها:

رئیس جدید انجمن حمایت زندانیان مرکز معرفی شد

رییس سازمان زندان ها در مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل جدید «انجمن حمایت زندانیان مرکز» گفت: فعالیت‌های صورت‌گرفته در انجمن قابل تأمل است ولی همچنان انتظارات را برآورده نمی‌کند. ابتدا باید خانواده‌هایی که واقعا نیازمند و جز مساکین هستند، شناسایی شوند و سپس حمایت و مرتبا مورد سرکشی قرار گیرند.

رئیس جدید انجمن حمایت زندانیان مرکز معرفی شد
کد خبر: 539451
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۱۷:۵۸:۰۳

رییس سازمان زندان ها در مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل جدید «انجمن حمایت زندانیان مرکز» گفت: فعالیت‌های صورت‌گرفته در انجمن قابل تأمل است ولی همچنان انتظارات را برآورده نمی‌کند. ابتدا باید خانواده‌هایی که واقعا نیازمند و جز مساکین هستند، شناسایی شوند و سپس حمایت و مرتبا مورد سرکشی قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، مراسم معارفه مظفر الوندی، مدیرعامل جدید «انجمن حمایت زندانیان مرکز» و همچنین تکریم حشمت‌الله حیات‌الغیب مدیر پیشین این انجمن، طی مراسمی با حضور غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها برپا شد.

در این مراسم غلامعلی  محمدی با اشاره به لزوم توجه به خانواده زندانیان بویژه در روزهای پایانی سال و نیاز به فعالیت جدی انجمن حمایت زندانیان، گفت: مدیرعامل جدید انجمن چهره‌ای آشنا با کارنامه‌ای درخشان درحوزه زندانبانی است که پیشتر نیز منشا برکاتی بسیار بوده‌اند؛‌ بنابراین باتوجه به تجارب و حسن شهرت ایشان، در این سمت قرار گرفتند.

*حمایت از خانواده مددجویان نیازمند و اشتغال آنان را جدی بگیرد

وی با بیان اینکه در زمان کنونی لازم است با فعالیتی مضاعف در حوزه حمایت‌ها پیش برویم، یادآور شد: این حوزه نیازمند افرادی آشنا و نیز با توان مدیریتی بالاست که خوشبختانه آقای الوندی چنین تجربه، دانایی و سابقه مدیریتی را داراست و با توجه به برنامه‌های اعلام شده در این سمت قرار گرفتند.

رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به مولفه‌های انجمن حمایت زندانیان سازمان زندان‌ها توضیح داد؛ نیت شما در پیگیری فعالیت‌های انجمن، خدمت و کمک به زندانی و خانواده آنان باشد بلکه در این خدمت‌رسانی توشه ثوابی برای ما نیز فراهم شود.

محمدی اشتغال و کارآفرینی درجهت کمک به خانواده مددجویان را مهم دانست و گفت: در وضعیت اقتصادی جامعه، کمک به خانواده مددجویان خصوصا تدارک اشتغال برای آنان و نیز جذب کارآفرینان، اقدامی مهم است که نباید چنین اقدامات را دست کم گرفت. این فعالیت‌ها بدون تردید در دوره جدید مدیریت سازمان و انجمن، جدی گرفته خواهد شد.

*اساسنامه انجمن حمایت زندانیان نیازمند تغییر و تحول است

وی با تأکید بر اینکه اساسنامه انجمن حمایت زندانیان پس از سال‌ها تصویب، نیازمند تغییر است، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، ایجاب می‌کند که اساسنامه انجمن نیز بسمت مقرراتی به‌روز و منطبق با مقتضیات فعلی برود بلکه در راستای تکالیف جدید بتوان در حوزه فرهنگی، آموزشی تا معیشتی نیز تحول ایجاد کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها ضمن اشاره به اقدامات پیشین انجمن، اضافه کرد: فعالیت‌های صورت‌گرفته قابل تأمل است ولی همچنان انتظاراتمان را برآورده نمی‌کند. تأکید اصلی من این است ابتدا خانواده‌هایی که واقعا نیازمند و جز مساکین هستند را شناسایی وسپس رسیدگی کنید. حمایت‌ها وکمک‌های مردمی را نیز با دقت و امانتداری به نیازمندان واقعی برسانید.

*ظرفیت کار در سازمان زندان‌ها برای کمک به مددجویان بالاست

محمدی بر لزوم اراده و عزم جدی در انجمن حمایت زندانیان با حفظ ضوابط تأکید داشت و گفت: نه فقط حوزه معیشت بلکه بخشی از کار انجمن نیز لازم است در حوزه فرهنگ، آموزش و البته اشتغال باشد چراکه ظرفیت بالایی در سازمان زندان‌ها موجود است که می‌توان با کمک خیرین و کسب حمایت‌ها، رویکرد جدیدی در انجمن نیز درپیش بگیریم.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین خاطرنشان کرد: خانواده‌های زندانیان نیازمند را شناسایی و در ادامه نیز مرتبا از آنان سرکشی کنید. توصیه می‌کنم برای شب عید سراغ خدمت‌رسانی به آنان بروید و البته چه از لحاظ کمی و چه کیفی، حمایت‌تان را برای نوروز امسال پررنگ‌تر کنید.

گفتنی است در ادامه نیز رئیس سازمان زندان‌ها ضمن اهداء لوح تقدیر به حشمت‌الله حیات‌الغیب به پاس دوران فعالیت بعنوان مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز، طی حکمی مظفر الوندی را به این سمت منصوب کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها