کد خبر: 539087
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۲۱:۱۱:۱۹
| |

برف جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال را مسدود کرد

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران گفت: به خاطر انسداد محور کرج چالوس، آزاد راه تهران شمال هم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

برف جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال را مسدود کرد
کد خبر: 539087
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۲۱:۱۱:۱۹

عادل مصدقی معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران اظهار کرد: به علت بارش برف و وجود احتمال بهمن در محور کرج - چالوس، این محور مسدود شده است.

به گزارش فارس، وی گفت: به خاطر انسداد محور کرج چالوس،  آزاد راه تهران شمال هم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران در ادامه افزود: بارش ها همچنان ادامه دارد به شکل بارندگی باران و برف، در مناطق غرب و جنوب استان تهران، آزاد راه تهران به کرج، ساوه و قم بارندگی وجود دارد.

مصدقی در خصوص وضعیت جاده ها در اتفاعات بیان کرد: در ارتفاعات دماوند، فیروزکوه هراز شمیرانات و انتهای امام زاده داوود بارش برف را داریم البته الان بارشها نسبت به قبل کمتر شده است.

وی گفت: جاده ها فعلا باز است ولی راه های روستایی مانند پشت کوه حوزه دماوند هنوز تردد با مشکل واجهه است که همکاران مشغول نمک پاشی است که تا فردا به طور کامل راه پاک سازی میشود.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه تردد در راه های روستایی بالادست سختر است خاطرنشان کرد: راه های روستای حوزه شمیرانات و پردیس انجام شده است و فقط حوزه دماوند باقی و بخش ارژمند فیروزکوه باقی مانده است و همکاران مشغول هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها