کد خبر: 538598
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۹ ۱۶:۴۱:۵۴
| |

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خبر داد:

۱۱۰ نفر در مراکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل مشغول به کار می‌شوند

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ۱۱۰ نفر پس از قبولی در آزمون و سایر مراحل گزینشی در مراکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل مشغول به کار خواهند شد.

۱۱۰ نفر در مراکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل مشغول به کار می‌شوند
کد خبر: 538598
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۹ ۱۶:۴۱:۵۴

کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل، در حاشیه بازدید از آزمون‌های داوری و میانجی گری و کارشناسی رسمی دادگستری در اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری که بطور همزمان با سراسر کشور در محل دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود، ۳۰۹ داوطلب حضور دارند که بدون حد نصاب نفری و صرفاً با حد نصاب ۷۰ درصدی پاسخ صحیح در آزمون قبول شده و پس طی سایر مراحل گزینشی در رشته های مختلف به امر کارشناسی مشغول خواهند شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: رویکرد تشکیلات قضایی استان در این آزمون، قبول کارشناس در شهرستان ها و بخش های کم برخوردار است تا وجود کارشناس در پرونده ها سهل الوصول بوده و نیازی به کارشناس از مرکز استان و هزینه های اضافی برای اصحاب دعوی نباشد و متعاقب آن رسیدگی ها تسریع شده و از اطاله دادرسی جلوگیری گردد.

کثیرلو در مورد آزمون داوری و میانجی گری نیز گفت: در این آزمون نیز که در ساختمان پیام نور استان اردبیل در حال برگزاری است، ۹۳۱ داوطلب حضور دارند که از این تعداد ۱۱۰ نفر پس از قبولی در آزمون و سایر مراحل گزینشی در مراکز توسعه حل اختلاف استان مشغول به کار خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها